کد خبر: ۲۲۳۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
فرمانده کل سپاه با اشاره به نبرد سنگین با گروهک تروریستی پژاک گفت: آنها مجبور شدند در نقاطی فاصله دار از مرز ایران که مورد خواست و اراده ماست مستقر شوند.
به گزارش598 به نقل از سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، درخصوص آخرین اخبار از مقابله نیروی زمینی سپاه با گروهک تروریستی پژاک در منطقه شمالغرب کشور تصریح کرد: این گروهک فکر نمی کرد سپاه پاسداران با چنین عزم راسخ و آمادگی به مقابله با آنها بپردازد.
 
جعفری افزود: گروهک پژاک به دلیل درگیری هایی که با ارتش کلاسیکی مثل ارتش ترکیه داشت فکر می کرد توان سپاه نیز در همین حد باشد.

وی ادامه داد: از آنجایی که سپاه علاوه بر نبرد کلاسیک، به صورت نامتقارن و چریکی نیز توان مبارزه را دارد، با گروهک پژاک نیز با روش خودشان مقابله شد هرچند در این صحنه نبرد، از تانک، توپ و آتش سلاح های دیگر نیز استفاده شد و آنها فهمیدند ما توان حضور در هرکجا که اراده کنیم، داریم.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: پس از این نبردها بود که آنها در نقاط فاصله دار با مرز جمهوری اسلامی ایران یعنی آنجایی که اراده و خواست ما بود مسقر شدند و می توان گفت که به برکت خون شهدایی که در این منطقه ریخته شد، امروز کردستان از امنیتی حتی بهتر از استانهای مرکزی کشور برخوردار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها