کد خبر: ۲۲۳۹۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
از نظر بودجه بسیار ضعیف هستیم و دولت حمایت نمی‌کند/
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما از نظر بودجه بسیار ضعیف هستیم و دولت حمایت نمی‌کند؛ بخش کمی اعتبار به تیم ملی تزریق می‌شود که باید 16 تیم را تأمین اعتبار کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه «تا جام جهانی» در تالار فجر دانشگاه شیراز با اشاره به سخت گیری سرمربی تیم ملی ایران نسبت به قانونمندی بازیکنان، گفت: کی‌روش سه و سال و نیم است که در زمینه فوتبال کشور فعالیت می‌کند و طبق نظر وی بازیکن علاوه بر قدرت و ارتباط فنی باید قانونمند هم باشد و هر کسی که به تیم ملی دعوت می‌کند باید مانند یک سرباز بازی کند.


وی با اشاره خط خوردن مهدی رحمتی، دورازه بان تیم استقلال  از تیم ملی افزود: کی روش از رحمتی خواسته بود تا با عذرخواهی از ملت ایران، فدراسیون فوتبال و او به تیم ملی باز گردد که به دلیل عدم این کار از سوی رحتمی وی کنار گذاشته شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با ابزار افتخار از این که به عنوان تیم اول از آسیا به جام جهانی صعود کردیم، ادامه داد:ما از نظر بودجه بسیار ضعیف هستیم و دولت حمایت نمی‌کند و بخش کمی اعتبار به تیم ملی تزریق می‌شود که باید 16 تیم را تأمین اعتبار کنیم.

 

کفاشیان با اشاره به بودجه و اسپانسر های تیم های حوزه خلیج فارس و شرق آسیا بیان کرد: به دلیل مشکلات سیاسی کارخانه‌هایی مانند آدیداس و نایک اسپانسر ما در موضوع لباس تیم ملی نمی‌شوند و امسال پس از سال‌ها توانسته‌ایم از شرکت آلش پورت به عنوان اسپانسر استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به شفاف سازی و حاشیه های برنامه 90 گفت: برنامه 90 جزیی از فوتبال ایران است که حاشیه‌هایی را برای شفاف سازی مطرح می‌کند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم فجر شهید سپاسی یکی از تیم‌های خوب شیراز است که طی جلسه‌ای با استاندار فارس بر حمایت این تیم برای بازگشت به لیگ برتر تأکید شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها