کد خبر: ۲۲۴۱۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۴ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
رقیب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به اسب سیاه معروف شده که گفته می‌شود توانایی رسیدن به یک هشتم نهایی را نیز دارد. بوسنی تنها تیمی است که در جام جهانی پیش رو نخستین حضورش در این تورنمنت را تجربه می‌کند. می‌توان از آنها به عنوان اسب سیاه این دوره نام برد که توانایی رسیدن به دور یک هشتم را نیز دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بوسنی و هرزگوین در جام جهانی 2014 برزیل در گروه F با تیم‌های ایران، آرژانتین و نیجریه همگروه است.

بوسنی تنها تیمی است که در جام جهانی پیش رو نخستین حضورش در این تورنمنت را تجربه می‌کند. می‌توان از آنها به عنوان اسب سیاه این دوره نام برد که توانایی رسیدن به دور یک هشتم را نیز دارد.

این تیم بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد که می‌توان به آسمیر بگوویچ دروازه‌بان استوک سیتی انگلیس، میرالم پیانیچ هافبک رم ایتالیا و ادین ژکو مهاجم منچسترسیتی اشاره کرد.

سافت سوسیچ، سرمربی بوسنی بارها اعلام کرده تیمش در جام جهانی تهاجمی بازی خواهد کرد. آنها در دور مقدماتی راهیابی به جام جهانی در 10 دیدار موفق به زدن 30 گل شدند و برای رسیدن به برزیل، تیم قدرتمند یونان را کنار زدند.

شاید امید آنها برای رسیدن به مرحله حذفی واقع بینانه باشد و بتوانند مقابل ایران و نیجریه به برتری برسند اما آنها ابتدا باید شروعی خوب مقابل آرژانتین داشته باشند، تیمی که در ماه نوامبر گذشته در دیداری دوستانه مقابلش شکست خوردند.

رکورد حضور در جام جهانی: یک دوره

بازیکنان دعوت شده:

دروازه‌بان:

آسمیر بگوویچ، آسمیر آودوکیچ، ژاسمین فژیزیچ

مدافعان:

امیر اسپاهیچ، تونی سونیچ، سئاد کولاسیناچ، اوگژن ورانژس، اروین زوکانوویچ، ارمین بیکاکسیچ، محمد بسیچ

هافبک‌ها:

میرالم پیانیچ، ایزت هژیروویچ، منصور موژا، هریس مدونیانین، سناد لولیچ، آنل هژیچ، تینو سوسیچ، سجاد سلیهوویچ، ژزدان میسیموویچ، سنیجاد ایبریچیچ، آودیژا ورسالیشویچ

مهاجمان:

وداد ایبیشویچ، ادین ژکو، ادین ویسکا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها