کد خبر: ۲۲۴۵۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرسپولیس از فولاد بختیار رحمانی را هم می‌ خواهد اما هنوز معلوم نیست که بختیار به فوتبالش در ایران ادامه دهد یا بعد از جام‌جهانی به یک کشور خارجی برود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، برای علی دایی سرمربی پرسپولیس خروجی جلسه امشب هیات مدیره تاثیر زیادی در آینده پرسپولیس دارد. در این جلسه که در واقع تکلیف جهت گیری مالی و سیاست های کلی پرسپولیس در این فصل مشخص می‌ شود خروجی جلسه به اطلاع علی دایی خواهد رسید، مربی ای که بی صبرانه در انتظار آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر فوتبال ایران برای تقویت پرسپولیس است.

 

در بین بازیکنانی که در فهرست علی دایی حضور دارند، عبدالله کرمی اوکی اولیه را به پرسپولیس داده است. البته این مدافع جنوبی از سپاهان هم پیشنهاد دارد وهنوز مشخص نیست که تا چه حد می‌ شود روی حرف شفاهی اش حساب کرد.


پرسپولیس از فولاد بختیار رحمانی را هم می‌ خواهد اما هنوز معلوم نیست که بختیار به فوتبالش در ایران ادامه دهد یا بعد از جام‌جهانی به یک کشور خارجی برود. رضا نوروزی، محسن فروزان و ... دیگر بازیکنانی هستند که در فهرست 5 نفره علی دایی جا دارند. علی دایی در صورت عدم موفقیت در جذب این ستاره ها مجبور است رو به بازیکنان خارجی با کیفیت بیاورد که احتمالا قیمتشان کمتر از ستاره های ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها