کد خبر: ۲۲۶۲۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
مقارن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)
هیئت مدیره بانک صادرات ایران به همراه مسئولان استانی این بانک و مسئولان محلی، از مجتمع فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران در اهر بازدید کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مقرن با مبعث رسول اکرم(ص)، محمد حسین فتحعلی زاده عضو هیئت مدیره این بانک، جمعی از مدیران این بانک، اعضای ستاد مدرسه سازی بانک صادرات ایران و تعدادی از مسولین محلی و مسولان آموزش و پرورش از روند ساخت مجتمع فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران اهر بازدید کردندو در جریان ساخت این مدرسه در منطقه شله بران اهر قرارگرفتند.
محمد حسین فتحعلی زاده عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران با ذکر این که وی به نمایندگی از طرف مدیر عامل و هیأت مدیره این بانک به اهر آمده است گفت: به محض شنیدن خبر وقوع زلزله در شهرستان اهر عازم منطقه شدیم و تصمیم گرفتیم تا با ساخت یک مدرسه در این شهر کمی از رنج  ,آلام فرزندان این منطقه کم کنیم.
وی بابیان اینکه بانک صادرات ایران٣٢٠٠٠ کارمند و ٢٢٠٠٠بازنشسته داردگفت:تمام این ده مدرسه ای که در مناطق محروم و آسیب دیده کشور عزیزمان ساخته شده با کمک و مساعدت همکاران بانک صادرات ایران ساخته شده و مورد بهره برداری قرارگرفته است .
همچنین آیت الله حاجی زاده امام جمعه و رضا صدیقی فرماندار اهر نیز از تمامی دست اندرکاران بانک صادرات ایران، به خاطر همکاری در ساخت این مدرسه در منطقه محروم شله بران اهر با اهداءلوح تقدیروتشکر کردند.
گفتنی است: بانک صادرات قبل از این مدرسه در ٩ شهر از نقاط محروم کشور اقدام به احداث ١٠مدرسه کرده و هزینه بسیاری از آن توسط کارکنان این بانک پرداخت شده است و به زودی یازدهمین مدرسه نیز در یکی از نقاط محروم کشور احداث خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها