کد خبر: ۲۲۶۲۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
ستاره ساحل عاجي منچسترسيتي بار ديگر نسبت به پيوستن به آبي‌‌واناري‌پوشان کاتالونيا ابراز تمايل کرد.

 

جنجال‌آفريني اخير يحيي توره با ابراز تمايل علني او براي پيوستن به بارسلونا وارد فازي جديد شد. توره چندي پيش گفت از سران باشگاه منچسترسيتي به خاطر بي‌توجهي به وي ناراضي است و دليل آن را عدم برگزاري يک جشن از سوي مسئولان باشگاه براي سالگرد تولدش دانست.

اين مسئله از سوي رسانه‌هاي انگليسي به عنوان بهانه‌ توره براي پايان دادن به دوران حضورش در منچسترسيتي که سه هفته پيش ليگ برتر انگليس را فتح کرد عنوان و گفته شد که او مي‌خواهد به بارسلونا برگردد تيمي که در فاصله سال‌هاي 2007 تا 2010 براي آن توپ مي‌زد.

به گزارش تسنيم، توره که پيش از اين چند بار از تمايل خود براي بازگشت به بارسلونا گفته بود، روز گذشته يک بار ديگر به اين موضوع اذعان داشت.

هافبک دفاعي من‌سيتي در گفت‌وگو با نشريه فرانس فوتبال گفت: بله اين حقيقت دارد که گفته‌ام مي‌خواهم دوران بازيگري‌ام را در بارسلونا به پايان برسانم اما هيچکس از آينده خبر ندارد و نمي‌داند چه اتفاقي ممکن است، رخ دهد.

نه تنها بارسلونا بلکه اکنون پاري‌سن‌ژرمن هم به فهرست تيم‌هايي اضافه شده است که از آنها به عنوان مقاصد احتمالي توره در صورت ترک منچسترسيتي ياد مي‌شود.

توره در خصوص خبرهايي که پيرامون احتمال پيوستن وي به قهرمان دو فصل اخير لوشامپيونه مطرح شده است، تصريح کرد: پاري‌سن‌ژرمن به يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي اروپا تبديل شده است و براي من مايه افتخار است که براي اين تيم بازي کنم.

گروهي از رسانه‌هاي انگليسي ابراز نارضايتي يحيي توره از مسئولان باشگاه و تمجيد او از بارسلونا و پاري‌سن‌ژرمن را ترفند وي براي نگران کردن سران منچسترسيتي و ترغيب آنها براي افزايش حقوق ستاره ساحل عاجي خود مي‌دانند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها