کد خبر: ۲۲۶۳۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور پرقدرت در فصل جدیدی رقابت‌های لیگ برتر دو مرحله اردو در اردبیل و رامسر را پشت سر خواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، هزینه های سنگین برگزاری اردوی خارج از کشور و بودجه کم برای فصل پیش رو باعث شد تا باشگاه پرسپولیس اردوی برون مرزی خود را لغو کند.


بر همین اساس قرار است اعضای این تیم دو مرحله اردو را در ایران پشت سر بگذارند. مرحله اول اردو در اردبیل خواهد بود، اما مرحله دوم که قرار است ملی پوشان نیز در آن حضور داشته باشند، در رامسر بر پا می شود.


خبر دیگر اینکه محسن مسلمان هافبک فصل قبل پرسپولیس که به طور قرضی در جمع سرخپوشان حضور داشت، قصد دارد مصاحبه اش با یکی از روزنامه ها را با انتشار بیانیه ای تکذیب کند.


روز دوشنبه یکی از روزنامه ورزشی مصاحبه ای به نقل از مسلمان منتشر کرده بود که در آن آمده بود: "اگر منصوریان سرمربی استقلال شود، مسلمان حاضر است با هزار تومان به ئاین تیم برود."


خبر دیگر اینکه علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس در تماس با کفشگری هافبک این تیم از پرداخت 30 درصد از مطالبات او خبر داد و قرار است طی روزهای آینده مذاکره برای ادامه همکاری صورت بگیرد.


همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد بازیکنانی که در لیست مازاد تیم قرار گرفته بودند، ممکن است فصل آینده نیز در جمع سرخپوشان باقی بمانند. البته این ادامه حضور در صورتی که است باشگاه پرسپولیس با نفرات مد نظر خود به توافق نرسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها