کد خبر: ۲۲۶۴۷۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه تا مبارزه، شرک و کفر وجود دارد ما هستیم، گفت: به عاقبت خیر امید داریم، اما سرنوشت آمریکا، نابودی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا نقدی چهارشنبه‌شب در جمع بسیجیان این شهرستان با تبریک مبعث پیامبر (ص) اظهار داشت: گفتمان ولایت باید برای جامعه ولایت‌مدار تبیین شود.

وی ادامه داد: امروز با عنوان عقلانیت به جریان مبارزه با ظلم تهاجم می‌شود، گویی که مبارزه با ظلم غیر عقلانی است.

سردار نقدی با بیان اینکه سازش با ستمگر را خردورزی تلقی می‌کنند، افزود: مقاومت و جنگیدن با زورگویان بین‌المللی را خلاف تدبیر نشان می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان به تکامل انسان اشاره کرد و گفت: اینگونه وانمود می‌کنند انسان برای زندگی بی‌دردسر آفریده شده و تکامل او در دور بودن از مشکلات است.

وی با این پرسش که آیا پرهیز از مبارزه خردورزی است، تصریح کرد: دایه‌های دلسوزتر از مادر برای جامعه دلسوزی نکنند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه مبارزه با ظلم و استکبار مبنای احساساتی و عاطفی ندارد، بیان کرد: افرادی که به میدان مبارزه وارد می‌شوند مانند امام (ره) عاقل‌تر هستند یا افرادی که با طاغوت کنار می‌آیند تا آسیب نبینند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان به رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز گذشته اشاره کرد و یادآور شد: مبارزه عین عقلانیت و فرار از مشکل بی‌خردی است.

وی، مبارزه با مشکلات را مسیر عاقلان دانست و خاطرنشان کرد: پرهیز از مواجهه با مسائل نه‌تنها مشکلات را از بین نمی‌برد بلکه موجب ذلت می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به اینکه موضوع برای آنها که ولایت فقیه را فهم کردند روشن است، اظهار کرد: فردی که قرآن را قبول دارد مبارزه با ظالم برای او روشن است، چراکه مبارزه با ظلم اصالت دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: باید در راه خدا و مستضعفان مبارزه کرد و اگر مبارزه نباشد قرآن ما را مؤاخذه می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام امامان شیعه (ع) به شهادت رسیدند، تصریح کرد: تمام سیره پیامبر (ص) مبارزه با ظلم است.

سردار نقدی به 70 جنگ پیامبر (ص) در مدت 10 سال اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) در بستر رحلت سرباز به میدان فرستاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تأکید بر اینکه تا مبارزه، شرک و کفر وجود دارد، ما هستیم، خاطرنشان کرد: افرادی می‌خواهند نظریه خائنانه نفی مبارزه با استکبار را تئوریزه کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه انسان عاقل از خطر بزرگ به خطر کوچک‌تر پناه می‌آورد، اظهار کرد: ضرر و نتایج تن دادن به ذلت استعمار و استکبار صدها برابر بیشتر از مبارزه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: وقتی به مرجعیت توهین شد مردم به خیابان‌ها ریختند و زنجیره اربعین‌ها در شهرهای کشور راه افتاد.

وی با اشاره به تحمل سختی‌ها توسط ملت ایران، تصریح کرد: مبارزه سختی دارد و نتیجه آن عظمت و اقتدار مردم ایران در دنیا است.

سردار نقدی مبارزه را دارای سختی دانست و بیان کرد: اکنون وضعیت به گونه‌ای است که شش ابرقدرت طرف مقابل ایران هستند و نمی‌توانند به جایی برسند و در لبنان، غزه و سوریه از جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه خداوند، پیامبر (ص) و قرآن تکلیف را در مقابل استکبار مشخص کرده است، یادآور شد: اگر هیچکدام را قبول ندارید به تجربه حسی تاریخ معاصر رجوع کنید.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مشکل همیشه وجود دارد و فردی که مبارزه می‌کند عزت‌مند است ضمن اینکه افرادی که زیر بار مشکل نمی‌روند ذلت دارند.

سردار نقدی با اشاره به بدهی 17 هزار میلیارد دلاری آمریکا، اظهار کرد: آمریکا ورشکسته است و نفت عربستان و کشورهای منطقه را غارت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان، عقلانیت را در مبارزه خواند و بیان کرد: ما به عاقبت خیر امید داریم، اما سرنوشت آمریکا نابودی است.

وی با اشاره به کشورهای زیر سلطه آمریکا، یادآور شد: افرادی که برای جامعه دلسوزی می‌کنند و می‌گویند تا چه وقت مردم باید سختی بکشند، ببینند کشورهای در بند آمریکا چگونه هستند.

سردار نقدی در پایان کشورهای زیر سلطه آمریکا را بدبخت‌ترین جوامع خواند و تصریح کرد: موضوع مذکور باید برای تمام جامعه تبیین شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها