کد خبر: ۲۲۷۱۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
فصل و نقل و انتقالات لیگ برتر 94-93 در حالی چند هفته‌ای است آغاز شده که استقلال با تغییرات اساسی همراه خواهد بود و پرسپولیس نیز مخفیانه با بازیکنان مذاکره می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، فصل و نقل و انتقالات لیگ برتر 94-93  در حالی چند هفته ای است آغاز شده که تیم تازه وارد پدیده پیش از سار تیم ها برای جذب بازیکنان جدید تلاش می کند.

 

تا اینجای کار حضور میلان یووانوویچ،  مرایی، عباس محمدرضایی، غریبی و شاکری در این تیم قطعی شده و به احتمال زیاد عنایتی و ناصحی نیز به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد.


استقلال و در رأس آن قلعه نویی نیز مذاکرات خود را با بازیکنان آغاز کرده است، اما آنچه فعلاً در دستور کار استقلال قرار دارد این است که این مذاکرات علنی نشود.


فعلاً حضور گروسیان در استقلال قطعی شده و به احتمال زیاد بختیار رحمانی، شریفات و طالب‌لو نیز در این فصل آبی پوش خواهند شد.


البته در میان لیست خروجی های استقلال نام کبه، نظری و حسین حسنی به چشم می خورد و حرف و حدیث های زیادی هم از جدایی تیموریان، بیک زاده، اکبرپور، اولادی، نیکبخت و غلام نژاد به گوش می رسد.

 

مذاکرات دایی با بازیکنان نیز مخفیانه صورت می گیرد و هنوز لیست مورد تأییدی از بازیکنان مورد نظر دایی منتشر نشده است.


دغاغله و  طارمی از گزینه های احتمالی دایی هستند و رضا حقیقی نیز ممکن است از ترکیب این تیم خارج شود.

 

سپاهانی ها نیز با وریا غفوری و رسول نویدکیا به توافق رسیده اند، البته حرف و حدیث هایی از حضور نکونام و بازگشت دوباره هادی عقیلی در سپاهان وجود دارد.


در این چند روز مربیان نیز خبرساز بودند و رسول خطیبی سکان هدایت تراکتورسازی را در دست گرفت، منصوریان سرمربی نفت تهران شد و ابراهیم زاده به پیکان رفت.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها