کد خبر: ۲۲۷۱۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) قصد دارد که خود را براي انتخابات رياست فيفا نامزد کند. او اطمينان دارد که جام‌جهاني برزيل زيبا و پرهيجان خواهد شد.

 

جام‌جهاني 2014 در برزيل برگزار مي‌شود. اعتراض‌هاي خياباني اين نگراني را به وجود آورده است که چه بسا جام‌جهاني در اين کشور به مشکل بخورد اما سپ بلاتر، رئيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال چنين موضوعي را قبول ندارد و بر اين باور است که جام‌جهاني برزيل به خوبي برگزار خواهد شد.

بلاتر گفت: جام‌جهاني 2014 برزيل رنگ و طعم خاص خود را خواهد داشت؛ چرا که اين رقابت در کشوري برگزار خواهد شد که فوتبال به معناي حقيقي و واقعي خود در آنجا وجود دارد. بازگشت فوتبال و جام‌جهاني به برزيل به همگان حالت خاصي را مي‌بخشد. برزيلي کشور پرجمعيتي است و مردم آن عاشق فوتبال هستند. برگزاري جام جهاني در اين کشور بسيار جذاب خواهد بود. اطمينان دارم که فضاي خاصي در برزيل حاکم خواهد شد.

او افزود: در سريع‌ترين زمان ممکن به برزيل خواهم رفت؛ چرا که بي‌تابانه در انتظار آغاز جام‌جهاني هستم. با ديلما روسف، رئيس‌جمهور برزيل ديدار خواهم کرد تا درباره شرايط ميزباني با او صحبت کنم. از اين که برزيل ميزبان جام جهاني است بسيار خوشحال هستم و اميدوارم که شاهد بهترين جام‌جهاني باشيم. جام‌جهاني برزيل زيبا و پرهيجان خواهد بود؛ چرا که برزيل کشوري است که فوتبال واقعي در آن به نمايش گذاشته مي‌شود. الان ديگر زمان جام‌جهاني است. اميدوارم که همه شرارت‌ها در سراسر جهان متوقف شد و همه به فوتبال توجه کنند و اين فوتبال باشد که بر همه جا حکمراني کند. پنجمين جام‌جهاني خود را به عنوان رئيس فيفا تجربه مي‌کنم. احساس بسيار جالبي دارم. جام‌جهاني 2014 برزيل زيبا خواهد شد.

بلاتر سوئيسي چهارمين دوره رياست خود در فدراسيون بين‌المللي فوتبال را پشت سر مي‌گذارد. او پيش از اين اعلام کرد که اين آخرين دوره رياست او در فيفا خواهد بود اما به نظر مي‌رسد که همچنان دوست دارد در رياست فيفا باقي بماند. او گفت: در نشست سالانه فيفا در برزيل خواهم گفت که مي‌خواهم براي انتخابات رياست فيفا دوباره خود را نامزد کنم. الان جزو نامزدها نيستم اما احتمال دارد که در آينده دوباره تصميم به شرکت در انتخابات رياست فيفا بگيرم. ماموريت من در فيفا هنوز به پايان نرسيده است. آماده هستم تا به فعاليت خود در فيفا ادامه دهم. آمادگي خود را در نشست سالانه اعلام خواهم کرد؛ چه اعضا موافقت کنند چه مخالف باشند.

او ادامه داد: در اين نشست سالانه به اعضا نمي‌گويم که من پادشاه شما هستم. تنها مي‌خواهم بگويم که من خواستار وحدت و يکپارچگي در فيفا هستم. به سفرهاي زياد عادت کرده و هميشه مرد سفر بوده‌ام.

تيم ملي فوتبال فلسطين با شکست فيليپين براي نخستين بار در تاريخ خود جواز صعود به جام ملت‌هاي آسيا را به دست آورد. فلسطين بايد در جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا با تيم‌هاي عراق، اردن و ژاپن رقابت کند. بلاتر صعود فلسطين به جام ملت‌هاي آسيا 2015 را به مردم و رئيس فدراسيون اين کشور تبريک گفت: صعود فوتبال فلسطين به جام ملت‌هاي آسيا نشان داد که فوتبال اين کشور در بين بزرگان آسيا قرار دارد. به مردم و رئيس فدراسيون فلسطين اين صعود را تبريک مي‌گويم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها