کد خبر: ۲۲۷۲۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

اگر می‌بینید که بازیکنان پرسپولیس یکی بعد از دیگری مثل بچه‌های خوب در محل باشگاه حاضر می‌شوند و قراردادشان را تمدید می‌کنند زیاد تعجب نکنید. به‌هرحال حق دارید.

این‌ها همان بازیکنانی هستند که فصل قبل تحت رهبری علی دایی در حساس‌ترین مقاطع فصل اعتصاب کرده و به نوعی علیه باشگاه مصاحبه می‌کردند که هر کسی فکری کرد بعد از پایان فصل حتی اگر کلاهشان هم در باشگاه بیفتد دیگر حوالی آن ظاهر نخواهند شد.

اما طی یکی- دو هفته اخیر می‌بینیم که سرخ‌پوشان قبل از حضور در باشگاه مصاحبه‌ای حماسی در وصف عرق و تعصب ویژه‌شان به رنگ سرخ و پرسپولیس انجام می‌دهند، قراردادشان را تمدید می‌کنند و بعد از تمدید قرارداد هم طی اظهارنظری از تعصب بی‌حد و حصرشان به پرسپولیس و هواداران دم می‌زدند تا خیل عظیم فوتبالدوستان کشورمان و به‌خصوص طرفداران پرسپولیس هاج و واج همدیگر را نگاه کنند که باید کدام را باور کنند؟ اعتصاب‌های فصل قبل و یک روز مانده به دربی بزرگ را یا صحبت‌های حماسی امروز را؟ درهرحال برای این‌که از کم و کیف ماجرا مطلع شویم کافی است به صورت تیتروار اشاره کنیم که تمامی بازیکنان موردنظر علی دایی برای فصل آینده طی همین دو هفته اخیر بخش اعظمی از مطالبات فصل قبلشان را دریافت کرده اند، آنهایی هم که نگرفته‌اند یا کم گرفته‌اند در لیست جناب شهریار حاضر نیستند وگرنه آنها هم خوب پول می‌گرفتند!

بر همین اساس از راهروهای باشگاه پرسپولیس خبردار شدیم که به‌طور مثال رضا نورمحمدی و فرزاد حاتمی هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان پول گرفته‌اند.

سیدمهدی سیدصالحی که هر روز مصاحبه می‌کرد و از حضور مجانی‌اش در پرسپولیس و حتی استقلال می‌نالید گویا ۱۴۰ میلیون تومان پول گرفته و برای همین فعلاً خبری از او نیست! بازیکنی چون امیر عابدزاده ۹۰ میلیون دریافتی داشته! حمید علی‌عسگر نیز حدود ۲۰۰ میلیون تومان پول گرفته و طبق آخرین شنیده ها مثل اینکه ۳۵۰ میلیون تومانی نیز به حساب محمدرضا خلعتبری واریز شده آن هم درست همین چند روز قبل! دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز به همین نسبت دریافتی داشته‌اند.

بنابراین اگر می‌بینید که بروبچه‌های سرخ‌پوش خیلی راحت و عین بچه‌های و سربه‌راه یکی یکی حوالی میدان پیروزان خیابان شیخ بهایی حاضر می‌شوند و با حضور در دفتر علیرضا رحیمی با پرسپولیس تمدید کرده و بعد از آن هم طی مصاحبه‌هایی آتشین از عشق و تعصب به پیراهن پرسپولیس و هواداران دم بزنند، بدانید داستان از چه قرار است!

چیز دیگری را فراموش نکرده‌ایم؟! چرا! البته یادمان رفت که بگوییم لازمه مقبول بودن این مصاحبه‌ها تعریف و تمجید چند خطی از علی دایی با القابی نظیر سلطان، بزرگمرد، پهلوان، قهرمان، بزرگترین فوتبالیست جهان و… است که به وفور یافت می‌شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها