کد خبر: ۲۲۸۰۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
امام جمعه قم:
امام جمعه قم با بیان اینکه مشکلات اصلی کشور تورم و بیکاری جوانان است گفت: مسئولان از بیان سخنانی که موجب حاشیه‌سازی و دور شدن از مشکلات اصلی می‌شود، اجتناب ورزند.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه دوم نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد افزود: نباید با برخی اظهارنظرهای بی‌مورد و حاشیه‌ساز، حواس‌ها را معطوف به مسائل فرعی کرد و مسئولان را از اهداف اصلی دور ساخت.
برعکس باید با یافتن راهکار برون رفت از مشکلات به مسائل اصلی پرداخت و از حاشیه‌ها دور شد.

وی مردم ایران را صبور، عزتمند، آگاه و همراه با کارگزاران نظام خواند و اظهار داشت: قدردانی از این مردم، حل مشکلات آنان است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به قیام 15 خرداد اظهار کرد: امام بعد از 15 خرداد به جرم حق‌گویی و اعلام مظلومیت اسلام و پیامبر اکرم(ص) زندانی و از آنجا تبعید شد و پس از 15 سال پیروزمندانه با آن استقبال بی‌نظیر وارد ایران شد.

وی به سالروز میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و افزود: جوانان ما با الگو قراردادن علی‌اکبر(ع) همانند دوران دفاع مقدس با دینداری و افزایش علم، مدافع دین و استکبار ستیز باشند.

خطیب جمعه قم انتخابات ریاست جمهوری سوریه را پیروزی مردم این کشور و حامیان آنها دانست و تصریح کرد: آنان که به نام مردم سوریه گروه‌های تروریستی را تجهیز و به جان مردم انداختند حالا چه حرفی برای گفتن دارند؟

آیت‌الله بوشهری برگزاری انتخابات آنهم بعد از چند سال جنگ و خون‌ریزی و پیروزی بشار اسد با کسب 88 درصد آرا را یک شکست مفتضحانه که برای محور غربی- عربی و عبری خواند و گفت: تأثیرگذاری منطقه‌ای و جهانی نظام اسلامی در مسائل مهم یکبار دیگر برای جهانیان مشخص شد.

وی همچنین سالروز شهادت شهید آیت‌الله سعیدی را گرامی داشت و با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) قلباً به امثال شهید سعیدی عشق می‌ورزید گفت: حضرت امام(ره) در نامه‌ای به شهید سعیدی می‌نویسند: من از افرادی مانند شما لذت می‌برم و شاید نتوانم عواطفم را آنطور که هست بیان کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها