کد خبر: ۲۲۹۱۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
فیلمنامه قسمت دوم فیلم «ملک سلیمان» نوشته شد.
به گزارش پایگاه 598 ، فیلم «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی، یکی از پرفروش ترین فیلم‌های سال‌های اخیر سینمای ایران بود که در سال ۸۹ به نمایش درآمد. اما قسمت دوم آن نیز در حال پیمودن مراحل تولید است و تاکنون مرحله نگارش فیلمنامه را پشت سر گذاشته است. مضمون محوری «ملک سلیمان ۲» جهاد اکبر است.

عبدالحمید قدیریان فیلمنامه نویس «ملک سلیمان۲» درباره روند نگارش این کار به نسیم، گفت فیلمنامه که تقریبا تمام شده و این روز‌ها منتظریم که وضعیت حمایت از تولید فیلم مشخص شود تا برای آغاز فیلمبرداری تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره مضمون قسمت دوم «ملک‌سلیمان» افزود: قسمت اول درخواست مُلک بود و البته شروع فتنه ها. حالا در قسمت دوم مسلط شدن سلیمان نبی بر اوضاع را می‌بینیم. یعنی یک دفعه یک سری موجودات شرور به جامعه اضافه می‌شوند و سلیمان است که باید ببیند با این‌ها چه باید بکند.

قدیریان که در قسمت اول«ملک سلیمان» هم به عنوان طراح صحنه کنار شهریار بحرانی بود، ادامه داد: در این قسمت آن قدر حجم فتنه‌‌ها زیاد می‌شود که تعداد زیادی کافر می‌شوند اما سلیمان تلاش می‌کند فتنه را جمع کند و بر اوضاع مسلط شود. به بیان بهتر قسمت اول جهاد با دشمن بود و قسمت دوم جهاد با نفس یا جهاد اکبر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها