کد خبر: ۲۲۹۱۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
به غیر از بختیار رحمانی، گفته می شود علی حمودی نیز کارت پایان خدمتش مشکل دارد و سرباز محسوب می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز،  موضوع کارت های پایان خدمت بازیکنان فوتبال دوباره بر سر زبان ها افتاده است و امروز چندین اظهار نظر متفاوت در این قبال عنوان شده است. اما به نظر این بار موضوع حسابی جدی است و چند بازیکن بزرگ پای شان در این قضیه گیر است.


امروز پس از اینکه علی دایی دوباره این بحث را مطرح کرد، رییس کمیته انضباطی اعلام کرد از سازمان نظام وظیفه درخواست بررسی داده شده است اما آنها پاسخی به  کمیته انضباطی نداده اند.


تنها ساعاتی بعد، سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تایید کرد کارت پایان خدمت تعدادی از بازیکنان فوتبال کشورمان مشکل دار و حتی تقلبی بوده است.


وی هم چنین بدون ذکر نام بازیکنی گفت: به طور مثال دو نفر از افرادی که نامشان برای یکی از تیم های بزرگ پایتخت مطرح بود دیگر در بین گزینه ها نیستند چرا که این موضوع را به باشگاه مورد نظر اعلام کرده ایم.
اما پیگیری های آی اسپورت و شنیده ها در این زمینه گویای آن است که بختیار رحمانی و علی حمودی دو بازیکنی هستند که با مشکل کارت های پایان خدمت مواجه اند.


دو بازیکنی که استقلال به شدت به دنبال جذب آنها بوده است و حالا پس از آنکه مشخص شده سرباز هستند قیدشان را زده است. احتمالا این دو بازیکن در فصل بعدی رقابت ها باید در یکی از تیم های ملوان و یا تراکتورسازی به فوتبال شان ادامه دهند.


اما سوالی در این بین باقی می ماند این است که آیا تیم های فولاد و سپاهان از این تخلف بازیکنانشان باخبر بوده اند و یا خیر؟! و اگر با خبر بوده اند چه حکمی در قبال آنها باید صادر شود؟! آیا قهرمانی به پرسپولیس می رسد یا نه؟


باید در روزهای آینده منتظر پاسخ خود بازیکنان و مسئولین در قبال این پرونده بود. هر چند بختیار رحمانی که بزرگترین اسمی است که در این پرونده بر سر زبان ها افتاده اکنون در برزیل است و تمرکزش را روی این مسابقات گذاشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها