کد خبر: ۲۲۹۵۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
علی دایی پس از تمرین امروز جلسه‌ای را با علیرضا رحیمی درباره آخرین شرایط پرسپولیس برگزار کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که در این تمرین 16 بازیکن حضور داشتند. این آخرین تمرین پرسپولیس قبل از تشکیل اردو در اردبیل بود.

 

* در ابتدای تمرین علی دایی چند دقیقه‌ای به گفتگو با بازیکنان پرداخت و پس از آن سرخپوشان زیرنظر مولایی و غلامپور به دویدن و انجام حرکات کششی مشغول شدند. در قسمت بعدی تمرین بازیکنان دویدن‌های سرعتی و استقامتی را در دستور کار خود داشتند.

 

* علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای دومین‌ بار در تمرین پرسپولیس شرکت کرد و سپس با دایی خوش و بش بسیار گرمی داشت. در مرحله بعدی نیز در اقدامی جالب و زیبا روی سکو رفت و جلسه‌ای را با نماینده تام‌الاختیار علی دایی داشت. رحیمی کل تمرین را از روی سکو تماشا می‌کرد.

 

* لباس تیم‌ملی برزیل در تمرین امروز توسط یک هوادار آورده شده بود که بازیکنان نیز آن را امضا می‌کردند.

 

* میثم حسینی که در تمرین امروز صبح از ناحیه قفسه سینه دچار درد شده بود، به دلیل مصدومیت با اجازه دایی تمرین نکرد و ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

 

* بهنام ابوالقاسم‌پور مهمان ویژه تمرین امروز بود.

 

* رضا نوروزی مهاجم جدید پرسپولیس حدود ساعت 19 به ورزشگاه درفشی‌فر آمد، او ابتدا وقتی رحیمی را روی سکو دید به سمت او رفت و با وی خوش و بش کرد سپس به سمت دایی رفت و با بوسیدن شانه‌های او روی نیمکت کنارش نشست.

 

* حدود 40 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

 

* برادران دایی نیز میهمان ویژه تمرین امروز بودند.

 

* اعضای شرکت اسپانسر پرسپولیس نیز به تمرین امروز آمدند.

 

* تمرین امروز پرسپولیس در هوایی ابری و زیر نور برگزار شد.

 

* کادر پزشکی گزارشی از وضعیت مصدومان به دایی داد.

 

* در حاشیه تمرین بهزاد غلامپور معتقد بود که یک تیم از آمریکای جنوبی قهرمان جام جهانی خواهد شد. او تاکید می‌کرد که برزیل این شانس را دارد.

 

* علی‌رغم اینکه گفته می‌شود زمین درفشی‌فر برای تمرین آماده است اما چهره رنگارنگ این زمین مشخص است که پرسپولیسی‌ها برای تمرین در زمستان مشکل زمین خواهند داشت.

 

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور نوروزی برخورد بسیار گرمی با او داشتند.

 

* رحیمی در تمرین امروز از روی سکوها هم مدام با تلفن همراه خود حرف می‌زد.

 

* پیام صادقیان پس از 60 دقیقه تمرین کردن از سایر بازیکنان جدا شد و به طور اختصاصی تمرین کرد.

 

* علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها با تمام توان خود برای کمک به رحیمی به دنبال جذب بازیکن است پس از تمرین امروز جلسه‌ای 40 دقیقه‌ای را با علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کرد.

 

در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات سرخپوشان، اردوی اردبیل و اردوی خارجی قرمزپوشان و وضعیت برخی بازیکنان بحث و گفتگو شد.

 

* گفتگوی پیام صادقیان که امروز کمی زودتر تمرین خود را به دلیل مصدومیت تمام کرد با رضا نوروزی درباره تیم‌ملی و خط خوردن‌شان نیز در نوع خود بسیار شنیدنی بود.

 

* نوروزی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس با نشان دادن عدد 6 گفت: «با اجازه کادر فنی قرار است که از اول تیر به اردوی پرسپولیس در اردبیل ملحق شوم و تمرینات خود را با تیم آغاز کنم.»

 

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز به شدت پیگیر آخرین وضعیت کریم انصاری‌فرد برای حضور در پرسپولیس بودند.

 

* سوشا مکانی، پیام صادقیان، حمید علی‌عسگر و رضا نوروزی نیز در اردوی اردبیل مورد تست پزشکی قرار می‌گیرند.

 

* پرسپولیس فردا در تهران تمرین می‌کند و بازیکنان این تیم جمعه استراحت و روز شنبه ساعت 15:30 به سمت اردبیل پرواز می‌کنند.

 

* اردوی اردبیل پرسپولیس از 23 خرداد تا 5 تیر برگزار می‌شود و اعضای این تیم ساعت 17 پنجم تیر به سمت تهران پرواز می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها