کد خبر: ۲۳۰۰۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
در حالی رضا‌ کیانیان به عنوان جدیدترین بازیگر به «خبر خاصی نیست» پیوسته است که فیلمبرداری دومین فیلم سینمایی مصطفی شایسته روز سه شنبه در تهران کلید می‌خورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، با اضافه شدن رضا کیانیان به جمع بازیگران و تکمیل گروه بازیگران فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته، این فیلم روز سه شنبه کلید می‌خورد.

براساس این گزارش،«خبر خاصی نیست» فیلمی با لوکیشن‌های محدود است که تمامی سکانس‌های آن در شمال تهران فیلمبرداری خواهد شد که روز سه‌شنبه بیتا سحر‌خیز، بیتا احمدی و امیرحسین آرمان مقابل دوربین محمدرضا سکوت می‌روند.

برای فیلمبرداری «خبر خاصی نیست»  43 جلسه پیش بینی شده است و شایسته قصد دارد دومین فیلم را که برادرش مرتضی شایسته تهیه‌کنندگی آنرا به عهده دارد برای نمایش در جشنواره سی‌وسوم فیلم فجر آماده کند.

این فیلم قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیل کرده و در شرف ازدواج خود زندگى آرامى را مى گذرانند.اما برگزارى یک مهمانى خانوادگى و حضور مردى جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده زندگى این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانى جدى مى‌کند...

رضا کیانیان،افسانه بایگان، رویا تیموریان ، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی و امیرحسین آرمان بازیگران «خبر خاصی نیست» هستند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:کارگردان : مصطفی شایسته، نویسنده فیلمنامه : نازنین لیقوانی،مدیر فیلمبرداری : محمدرضا سکوت، صدابردار: منصور شهبازی، طراح صحنه و لباس: رعنا امینی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : بهرام صحیحی،منشی صحنه:مریم شقاقی، عکاس : المیرا مقدم،تهیه کننده : مرتضی شایسته.

این فیلم محصول هدایت فیلم و پس از «من همسرش هستم» دومین فیلم بلند سینمایی مصطفی شایسته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها