کد خبر: ۲۳۰۴۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
باشگاه ناپولي شايعه رسانه‌‌هاي اروپايي در خصوص پيوستن مهاجم آرژانتيني اين تيم به آبي و اناري‌پوشان کاتالونيا را تکذيب کرد.

 

به گزارش 598،روز گذشته نشريه مارکاي اسپانيا در نسخه اينترنتي خود در تيتري برجسته نوشت « ايگواين در يکقدمي بارسلونا». کمي بعد اسپورت، ‌ديگر نشريه اسپانيايي خبري در تکذيب ادعاي مارکا منتشر کرد و در آن نوشت: ما با باشگاه بارسلونا در خصوص اين خبر گفت و گو کرده‌ايم. ايگواين جايي در برنامه‌‌هاي لوئيس انريکه (سرمربي جديد بارسلونا) ندارد و هيچ تماسي با باشگاه ناپولي گرفته نشده است. اطرافيان ايگواين او را به بارسلونا پيشنهاد کرده‌اند اما هيچ مذاکره‌اي صورت نگرفته است.

به نقل از تسنيم، تناقض در اخبار دو نشريه اسپانيايي باعث ايجاد شک و شبهاتي در خصوص آينده ايگواين شد که سايت باشگاه ناپولي آن را کاملاً برطرف کرد. در بيانيه اين سايت آمده است: گزارش رسانه‌ها حاکي از احتمال فروش ايگواين به بارسلونا هستند که هيچ کدام از آنها پايه و اساس ندارند.

ايگواين در حال حاضر تيم ملي آرژانتين را در جام جهاني 2014 همراهي و خود را براي دومين بازي آلبي سلسته در اين رقابت‌ها که برابر تيم ملي ايران است آماده مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها