کد خبر: ۲۳۰۸۰۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا گفت از هم‌اکنون ترکيب اصلي دومين بازي تيمش در مرحله گروهي جام جهاني 2014 را که برابر شيلي خواهد بود، انتخاب کرده است.
به گزارش 598،ويسنته دل‌بوسکه اعلام کرد 11 بازيکن ترکيب اصلي تيمش را براي بازي با شيلي در دور دوم ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 انتخاب کرده است اما آن را فاش نخواهد کرد.

به نقل از تسنيم، دل‌بوسکه که شاگردانش براي جبران شکست 5 بر يک بازي اول برابر هلند به مصاف شيلي خواهند رفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا نگران بودم اما بازيکنانم ديگر سرافکنده نيستند. مسلماً‌ حس نااميدي آن شکست به اين زودي از بين نخواهد رفت اما ما از مردم مي‌خواهيم شرايط تيم را درک کنند و بدانند که ما براي چه چيز داريم تلاش مي‌کنيم.

دل بوسکه افزود: من 11 بازيکني که در بازي با شيلي به ميدان خواهند رفت را مشخص کرده‌ام اما زودتر از موعد مقرر آن را اعلام نخواهم کرد، چون اگر اين کار را انجام دهم ممکن است روي روحيه بازيکنان تأثير بگذارد.

سرمربي 63 ساله تيم ملي اسپانيا در دفاع از بازيکنانش برابر انتقادات گسترده بابت نمايش ضعيف آنها در جدال برابر هلند، خاطر نشان کرد: هنوز هم افراد زيادي هستند که ما را دوست دارند. همين گروه از بازيکنان ما را به دور دست‌ها برده است. زماني که جام بريم ناجيان اسپانيا هستند و حالا که باخته‌ايم پرچم کشور را له کرده‌ايم. ما هنوز کشته نشده‌ايم. هنوز حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.

ديدار بعدي تيم ملي اسپانيا ساعت 23:30 فردا (چهارشنبه) برابر شيلي در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريودوژانيرو است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها