کد خبر: ۲۳۱۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۳ مهر ۱۳۹۰

بنابر گزارشات رسیده مفتی قذافی که سعی داشت به شیوه بنی صدر و با پوشش زنانه از دست انقلابیون لیبی فرار کند، نهایتا دستگیر شد و موفق به این امر نگردید.

 به گزارش  598 به نقل از بی باک، کلاهبرداری و فرار از دست قانون و عدالت با پوشش زنانه، همواره یکی از متداول ترین ابزارهای منافقین و مفسدین بوده است از همین رو در ادامه به برخی از افرادی که با سوء استفاده از پوشش زنانه کلاهبرداری کرده و یا خود را شبیه زنان نموده و با لباس زنانه پا به فرار گذاشتند، اشاره می کنیم.

 ابوالحسن بنی صدر؛ نخستین رئیس جمهور خائن پس از انقلاب

 یکی از افرادی که با وجود نمایش های متعددش برای شجاع جلوه دادن خود، نهایتا با پوشش زنانه فرار را بر قرار ترجیح داد، ابوالحسن بنی صدر بود.


 مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۳۱/۳/۱۳۶۰ به عدم کفایت بنی صدر رای داد و امام خمینی (ره) هم که از همراهی بنی‌صدر با گروهک منافقین ناراحت بود، یک روز بعد این رای را تایید کرد.

 بنی صدر هم که با شانتاژهای عوام فریبانه و ایراد سخنرانی های حماسی در بین هوادارانش به فردی شجاع و نترس مشهور گردیده بود ، پس از آنکه خیانت های خود به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را افشا شده دید،   با پوشش زنانه از کشور گریخت و به فرانسه پناهنده شد.

 به دنبال انتشار خبر فرار بنی صدر با پوشش و لباس زنانه حتی عنوان شد که وی ابروهایش را هم برداشته است.

 

مجید توکلی؛ هتاک به مقدسات و لیدر اغتشاشگران در دانشگاه امیر کبیر

 در ميان اخبار مربوط به رويدادهاي 16 آذر 88 در دانشگاه‌هاي تهران، خبر "فرار" يكي از اعضاي انجمن اسلامي منحله دانشگاه اميركبير با "لباس زنانه" افكار عمومي را به تعجب واداشت.


 مجيد توكلي پس از آنكه نتوانست با سخنراني ساختار شكنانه و اهانت آميز خود بر تعداد تجمع كنندگان حامي مير حسين موسوي بيفزايد، با مشاهده حضور پررنگ دانشجويان حامي انقلاب اسلامي احساس خطر كرد و با آرايش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.


 او كه همانند زنان محجبه، مانتو به تن كرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتي يك كيف زنانه را نيز براي محكم كاري به دوش انداخته بود، در رسيدن به هدف خود ناكام ماند و توسط مامورين امنيتي دستگير شد.

اين در حالي است كه عكس وي در بسياري از تجمعات دانشجويان افراطي به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجويي" در ميان تجمع كنندگان توزيع مي‌شد.

 اگرچه بعد از این افتضاح و در پی انتشار عکسهای مجید توکلی با لباس زنانه ، جمعی از دوستان و هواداران وی در واکنشی عجیب ، به نشانه همراهی با توکلی اقدام به عکس گرفتن از خود با روسری و لباس زنانه و انتشار این عکسها در صفحات اینتنرتی خود(فیس بوک،وبلاگ، مسنجر و ...) کردند امّا این کار نه تنها آبرویی برای این لیدر اغتشاشگر کسب نکرد بلکه ماهیت کلی جنبش فتنه را به نمایش گذاشت.

 

و خیلی زود ژن توکلی در سایر دوستانش سرایت کرد و بدون رعایت قانون کپی رایت مجید تکثیر شد!


در یکی از عجیب ترین این موارد، یک دختر جوان با گذاشتن ریش و سیبل در این اقدام اعتراضی شرکت کرد!

گفتنی است، مجید توکلی دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر بود. وی كه متولد سال ۱۳۶۵ در شيراز است، در سال۸۳ و در رشته كشتيرانی وارد دانشگاه اميركبير شد اما به دليل آنكه در چهار ترم پياپی معدل درسی او زير ۱۰ بود، از اين دانشگاه اخراج شد.

وی اول بار پس از اعتراض به حضور محمود احمدی‌نژاد در این دانشگاه و پس از آن چاپ نشریات جعلی دانشگاه دستگیر و مدت ۱۵ ماه را در کنار چند دانشجوی دیگر در زندان بسر برد.

تصویری از پوشش زنانه نیک آهنک کوثر


 

نصیر احمد؛ مشهور به توکلی افغانستان

در تیرماه سال جاری نیروهای امنیتی افغانستان، مردی را با پوشش زنانه دستگیر کرده اند که به گفته آنها قصد فرار از زندان را داشته است.


 برخی رسانه های افغان اعلام کردند که وی یکی از اعضای جنبش طالبان بوده که قصد فرار از زندان را داشته است.

 نیروهای امنیتی افغانستان پس از بازداشت یکی از اعضای جنبش تروریستی طالبان و تحقیق و بازجویی از وی متوجه شدند که او قصد داشته با این پوشش زنانه خود را به یکی از مراکز سربازان برساند و عملیاتی انتحاری را انجام دهد.


 گفتنی است این اولین باری نیست که نیروهای طالبان با هدف پیشبرد اهداف خود و انجام عملیات های انتحاری از پوشش و لباس زنانه استفاده می کنند.

 البته برخی از رسانه های افغانستان در آن ایام مدعی شدند که فرد دستگیر شده از اعضای طالبان نبوده بلکه به جرم قتل مادر زنش  از سوی دادگاه  به ۲۰ سال حبس  محکوم شده بود و این لباس و چادر زنانه را نیز همسرش برایش آورده است.


 دستگیری دو تروریست افغانی با پوشش زنانه

 در مرداد ماه سال جاری بود که وزارت کشور افغانستان در بیانیه ای از دستگیری دو تروریست توسط پلیس در ولایات وردك و قندهار خبر داد.

 به گزارش صدای افغان، در اعلامیه وزارت کشور افغانستان با بیان این مطلب كه این تروریست ها زمان دستگیری لباس زنانه و چادر بر تن داشتند، آمده است كه یک تروریست بنام عزیزالله توسط نیروهای مشترک پلیس ملی ،اردوی ملی وقوای ائتلاف دستگیر شد.

 

"خالد تنتوش" ؛ مشهور به مفتی قذافی

 "خالد تنتوش" معروف به مفتي قذافي یکی از مفتي هاي درباری و از نزدیکترین افراد به معمرقذافی رهبر مخلوع لیبی ‘ روز گذشته با هيبت زنانه در شهر مصراته در غرب طرابلس در حال فرار دستگیر شد.

 وی که به " مفتی قذافی " مشهور است با تراشیدن ریش خود، درمیان جمعی از زنان مخفی شده بود تا بدین وسیله از چنگ انقلابیون فرار کند. تنتوش با فتواهای قذافی پسند وعجیب وغریب خود در بین لیبی ها معروف است.

 او در اولین روزهای اعتراضات بر تلویزیون رسمی دولتی ظاهر شد و بر "حرام بودن" و"خلاف شرع اسلام" خواندن تظاهرات فتوا داد .

 تنتوش در فتوای خود اظهار داشته است كه هرکس در تظاهرات شرکت کند روز قیامت به جهنم خواهد رفت و بهشت بر او حرام می گردد.

 " مفتی قذافی" در یکی از برنامه های تلویزیونی در روز های اول اعتراضات لیبی گفته بود : هيچ تظاهراتی علیه رهبر لیبی وجود ندارد آنچه را که می بینید یک سوء تفاهم است که منجر به در گیری بین تجار وبرخی مشتریان شهر البیضاء شده است .

 تنتوش خیلی سخت از قذافی دفاع می کرد و چندین بار در برنامه های تلویزیونی انقلابیون را خائن و دست نشانده و پول پرست توصیف کرده بود.

 وي تا اخرین روزهای در گیری در شهر سرت به همراه نیروهای وفادار قذافی باقی ماند . او در یک نوار ویدئویی در سرت گفته بود خائنان و دست نشاندگان نمی توانند شهر سرت را تصرف کنند اما وقتی حلقه محاصره سرت تنگ تر شد ‘ وی ریش تراشیده بالباس زنانه از این شهر فرار کرد.

 گفتني است، تنتوش پس از بازداشت توسط انقلابیون گفت : من هیچ علاقه ای به قذافی نداشته و ندارم و هیچ نقشی در جنگ او علیه مردم یا انقلابیون نداشتم!


 سرقت مردان خشن با پوشش زنانه

 اعضاي باند زورگيري با پوشاندن لباس زنانه به يكي از همدستان خود، او را به‌عنوان طعمه سر راه خودروهاي عبوري قرار مي‌دادند تا بعد از توقف خودروها، نقشه شوم خود را عملي كنند

 همشهری آنلاین در اواسط فروردین ماه سال گذشته نوشت: چندي قبل مردي وحشتزده نزد ماموران گشت پليس شهرستان پاكدشت رفت و مدعي شد از سوي چند زورگير مورد حمله قرار گرفته اما توانسته است از چنگ آنها فرار كند.

 اين مرد به ماموران گفت: ساعتي قبل در حال عبور از جاده خاوران بودم كه متوجه زني شدم كه كنار جاده منتظر تاكسي بود. وقتي اين زن دست تكان داد، توقف كردم تا سوار ماشينم شود اما در همين هنگام چند نفر كه در بيابان‌هاي اطراف مخفي شده بودند به‌طرف خودروام حمله‌ور شدند. آنها قصد سرقت خودرو و اموالم را داشتند كه بعد از درگيري با آنها موفق به فرار شدم.

 بعد از اظهارات شاكي، ماموران راهي محلي شدند كه متهمان در آنجا مشاهده شده بودند. آنها با زيرنظر گرفتن اين منطقه متوجه فردي شدند كه با لباس زنانه كنار خيابان ايستاده بود و وانمود مي‌كرد كه منتظر تاكسي است.

 ماموران بعد از نزديك شدن به اين فرد متوجه شدند كه وي مرد جواني است كه لباس زنانه پوشيده و قصد فريب راننده‌ها را دارد بنابراين او را دستگير و به اداره پليس منتقل كردند. مرد جوان وقتي ديد دستش نزد ماموران رو شده، لب به اعتراف گشود و مدعي شد با همدستي 6 نفر از دوستانش دست به سرقت و زورگيري از رانند‌ه‌هاي عبوري مي‌زده است.

 اين مرد گفت: هميشه يكي از ما لباس زنانه به تن مي‌كرد و كنار خيابان مي‌‌ايستاد. راننده‌هاي عبوري هم به تصور اينكه او مسافر است، براي رساندن وي به مقصدش توقف مي‌كردند اما به محض توقف آنها بقيه اعضاي باند كه در همان حوالي مخفي شده بودند، وارد عمل مي‌شدند و بعد از تهديد راننده اموال او را به سرقت مي‌بردند.

 سرهنگ زنده‌شو - فرمانده انتظامي شهرستان پاكدشت - با اعلام اين خبر گفت: بعد از اظهارات متهم، دستور بازداشت بقيه همدستان او نيز صادر شد و ماموران با شناسايي مخفيگاه آنها در يكي از روستاهاي اطراف پاكدشت موفق شدند تمامي اعضاي باند را درحال استعمال مواد‌مخدر دستگير كنند.

 وي ادامه داد: بعد از انتقال متهمان به اداره پليس، براي تمامي آنها قرار قانوني صادر شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

شهرام جزایری؛ رفیق کروبی و حامی مالی اصلاح طلبان

در زمانی که شهرام جزایری از ایران به دوبی فرار کرد برخی رسانهای داخلی مدعی شدند که وی با پوشیدن لباس زنانه، از کشور گریخته است.

یکی از رسانه ها در آن ایام نوشت: شهرام جزایری پس از فرار از دست ماموران و تماس با دوستان نزدیکش در تهران، مبلغ یک میلیارد تومان برای سفر دریافت کرده است.

این رسانه همچنین ادامه داد: جزایری همچنین ، برای عدم شناسایی توسط ماموران، گریم کاملاً زنانه کرده و با لباس زنانه، از مرز گریخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها