کد خبر: ۲۳۱۰۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، دوران پرافتخار و درخشان حضور ژاوي هرناندس در بارسلونا تا چند هفته آينده به پايان مي‌رسد و او پس از ويکتور والدس و کارلس پويول، سومين بازيکني خواهد بود که آبي و اناري‌پوشان کاتالونيا را در تابستان امسال ترک مي‌کند و راهي قطر مي‌شود تا براي تيم العربي بازي کند.

هفته گذشته بود که رسانه‌هاي اسپانيايي از عقد يک پيش قرارداد ميان ژاوي و تيم العربي قطر خبر دادند و اعلام کردند ستاره ملي پوش بارسا بابت هر شش ماه حضورش در ليگ قطر حقوقي معادل 8 ميليون يورو دريافت خواهد کرد.

در ابتدا تصور مي‌شد اين خبر چيزي جز يک شايعه‌ براي از بين بردن تمرکز ستاره خط مياني بارسلونا در ماموريت ملي‌اش در جام جهاني 2014 نيست اما سسک فابرگاس تاييد کرد که هموطن او چهارمين بازيکني است که امسال از بارسا جدا مي‌شود.

فابرگاس که خود هم بارسلونا را ترک کرده تا به چلسي ملحق شود به نشريه مارکا گفت: ژاوي و پويول بارسلونا را ترک کردند چون مي‌خواستند از کانون توجه خارج شوند و زمان بيشتري را در کنار خانواده‌هاي خود سپري کنند. آنها بارسلونا را ترک کردند چون مي‌خواستند حرفه آرام‌تري داشته باشند و در آن از آنها انتظارات کمتري وجود داشته باشد.

کاپيتان دوم کاتالان‌ها که در 723 بازي‌اش در 16 فصل 81 گل به ثمر رسانده، در حالي نيوکمپ را ترک مي‌کند که در 16 فصل حضورش در بارسا افتخارات فراواني به دست آورده و در واقع به عنوان پرافتخارترين بازيکن بارسا شناخته مي‌شود. او 7 قهرماني در لاليگا، دو قهرماني در جام حذفي اسپانيا،‌ 6 قهرماني در سوپرجام اسپانيا، 3 قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و دو قهرماني در سوپرجام اروپا کسب کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها