کد خبر: ۲۳۱۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
به گزارش فارس به نقل از روزنامه لبنانی "السفیر"، ارتش رژیم صهیونیستی در حال سنگرسازی و و مستحکم سازی پایگاه‌های خود در مزارع اشغالی شبعاء است.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل در این منطقه چندین سنگر خاکی و آهنی در مزارع شبعا احداث کرده است و برخی از پایگاه‌های خود را ترمیم و تعمیر کرده است و بر روی ترمیم و به روز کردن تجهیزات نظامی و الکترونیکی خود متمرکز شده است.

اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که یک کادر فنی اسرائیل تمامی تجهیزات زرهی اسرائیل در این منطقه را بررسی و بازبینی کرده است و طی 48 ساعت گذشته تمامی پایگاه‌های نظامی مستحکم‌سازی شده اند و پیش از فرا رسیدن فصل زمستان یک دیوار آهنی اطراف پایگاه دیده‌بانی در ارتفاعات جبل الشیخ کشیده شده است. خندق‌های سیمانی و سنگر‌های مختلف در این منطقه نیز مستحکم سازی شده‌اند. تجهیزات نظارتی و دیده‌ بانی در پایگاه‌های "السماقة" و رمثا" نیز بازبینی و به روز شده‌اند و در اطراف پایگاه‌های "فشکول" و "الضهرة" نیز سنگرهای خاکی مستحکم‌سازی شده اند و سیم‌های خاردار در بخش شرقی روستای "الغجر" کشیده شده است.

بنا بر این گزارش، از صبح دیروز تحرکات ارتش صهیونیستی در طول منطقه ممتد میان طرف شرقی روستای شرقی "الغجر" و طرف شرقی شهرک اشغالی "العباسیه" افزایش یافته است و در این میان صدای انفجارهای شدیدی در بخش جنوبی مزارع شبعا به مدت یک ساعت به گوش می رسید و بالگردها و هواپیماهای جاسوسی اسرائیل نیز بر فراز آسمان شبعا در پرواز بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها