کد خبر: ۲۳۱۵۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
بدون توجه به تمام خوش‌بینی هایی که عادل فردوسی پور سعی داشت در جریان برنامه اش به مخاطبان شبکه 3 بدهد، انگلیس را حذف شده جام بدانید.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از خبرانلاين،روي هاجسون که از سوي رسانه هاي انگليسي، عنوان بزرگ ترين تاکتيكیسين فوتبال جزيره را از آن خود کرده بود، دست به جوانگرايي عجولانه اي زد تا تيمي پر از انگيزه، تيمي با قدرت بدني پايين اما سرعت تاکتيکي و تکنيک بالا را با خود به برزيل ببرد. ريو فرديناند و جان تري جاماندند و فرانک لمپارد به نيمکت منتقل شد. اين شايد بزرگ ترين اشتباه هاجسون بود اما در 180 دقيقه گذشته از جام جهاني براي انگليس، هاجسون اشتباهات ديگري هم داشت. تعويض هاي اشتباه مقابل ايتاليا و اروگوئه، فراموش کردن درگيري هاي فيزيکي نفر به نفر در جام جهاني، عدم استفاده از بازيکنان باتجربه براي حفظ نتيجه، بي توجهي به تهيه پلان هاي B و C در شرايطي که انگليس در اين دو بازي، هرگز از حريف خود پيش نيفتاد و البته فضا دادن به مهاجمان حريف در دو کانال کناري محوطه جريمه. هاجسون، به صورت پياپي اشتباه کرد و از انگليس، يک تيم بي پناه در دفاع و پراشتباه از لحاظ تاکتيکي ساخت.
حالا او اميدوار است ايتاليا معجزه کند و 9 امتيازي شود، بعد انگليس با اين شرايط افتضاح در بازي آخر به کاستاريکا 4، 5 گل بزند و شايد در آن صورت، به لطف شانس صعود کند اما اين مسائل، تنها يک دلخوشي کمرنگ است چون امکان ندارد ايتاليا به خاطر صعود انگليس، خودش را به آب و آتش بزند. انگليس باز هم بايد زودتر از مدعيان ديگر به خانه برگردد و باز هم طرفداران خود را نااميد کرد هرچند شخص هاجسون به روزهاي آينده اميدوار است. به قول آرتور شوپنهاور، فيلسوف آلماني: وقتي نمي تواني موفق شوي، نوبت اميدواري نيست چرا که زمان سرخوردگي فرا مي رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها