کد خبر: ۲۳۱۸۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۱ تير ۱۳۹۳
سریال ویژه شبکه اول که هر شب روی آنتن خواهد رفت سریالی با نام «مدینه» است. این سریال که سیروس مقدم، کارگردانی آن را بر عهده داشته است در 30 قسمت 45 دقیقه ای آماده شده‌است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، یک سریال ، سه تله فیلم، چهار فیلم سینمایی و چندین برنامه زنده و ترکیبی، ویژه برنامه‌های شبکه اول سیما در ماه مبارک رمضان امسال خواهد بود.
 
سریال ویژه شبکه اول که هر شب روی آنتن خواهد رفت سریالی با نام «مدینه» است. این سریال که سیروس مقدم، کارگردانی آن را بر عهده داشته است در 30 قسمت 45 دقیقه ای آماده شده‌است و در ایام ماه مبارک رمضان هر شب مهمان خانه‌ها خواهد شد.
 
فیلم تلویزیونی روشنای حقیقی به تهیه کنندگی فرخنده طینت، فیلم تلوزیونی هندل شدگان به کارگردانی علیرضا اتفاقیان و  همچنین فیلم تلوزیونی شیپورچی به کارگردانی وحید حسینی، 3 تله فیلمی هستند که در کنار فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه اول سیما در قاب تلویزیون قرار می گیرند.
 
ویژه برنامه افطار شبکه اول سیما هم برنامه زنده «شهر باران» با اجرای داریوش کاردان و با حضور مهمان های ویژه، هر روز از قاب این شبکه مهمان سفره‌های افطار خواهد شد. «امروز هنوز تموم نشده»  با اجرای پدرام کریمی و با موضوع رزق و روزی حلال و برکت در سفره مردم دیگر برنامه‌ای است که در ایام ماه مبارک رمضان به صورت زنده روی آنتن می‌آید. از شب‌های شیدایی هم نباید غافل شد. این برنامه که با موضوعات دفاع مقدس در شبهای ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد از دیگر برنامه‌های ترکیبی شبکه یک در ماه رمضان است.
 
ویژه برنامه «آن روزها» به تهیه کنندگی علیرضا بختیان با موضوع بررسی سریال های رمضانی شبکه های مختلف و گفت وگو با عوامل این سریال و پخش بخش هایی از آن،  از جمله برنامه های تولیدی شبکه یک است که در ماه رمضان هر روز از شبکه یک پخش خواهد شد.
 

برنامه های معارفی ویژه این شبکه نیز در ماه رمضان متنوع و گسترده خواهد بود.  برنامه ماه خدا هر بامداد از ساعت 2:20 دقیقه تا بعد از اذان صبح با اجرای حسن سلطانی و با موضوع دعا و نیایش مهمان سفره‌های سحری خانواده‌های خواهد بود.  این شبها با اجرای علی درستکار و کارشناسی حجت الاسلام فاطمی نیا و حجت الاسلام طباطبایی  با موضوع انسان شناسی در هر شب ساعت 23 و درسهایی از قرآن با کارشناسی حجت الاسلام محسن قرائتی با موضوع رحمت، برکت و مغفرت هر روز عصر پخش خواهد شد. ضمناً گفتنی است سخنرانی ویژه با محوریت سلسله سخنرانی‌های مرحوم مجتبی تهرانی با موضوع اخلاق حسنه هر روز از ماه رمضان از شبکه یک پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها