کد خبر: ۲۳۲۳۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۳ تير ۱۳۹۳
معاون وزير ورزش و جوانان گفت: اگر استيلي و سياسي راهي باشگاه راه‌آهن شوند بايد فکري براي هيات‌مديره پرسپوليس کرد اما فعلا چنين موضوعي صحت ندارد.

 

به گزارش پایگاه 598 ،بحث واگذاري باشگاه راه‌آهن همچنان سوژه داغ رسانه‌هاي ورزشي به حساب مي‌آيد چرا که هنوز وضعيت اين تيم مشخص نيست.

به نقل از فارس، در اين ميان صحبت از خريد راه‌آهن براي شهر کرمان بود اما نژادفلاح مدير کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگويي اعلام کرد که به هيچ عنوان اجازه انتقال راه‌آهن به شهرستان‌ها را نمي‌دهد. با اين همه شنيده مي‌شود شب گذشته حميد استيلي و تعدادي از دوستانش با مديران راه‌آهن براي خريد اين تيم به توافق رسيدند که در اين ميان قرار شده حميد استيلي سرمربي سال آينده راه‌آهن باشد.

اين خبر در حالي به گوش مي‌رسد که صحبت از حمايت اميررضا خادم براي اين انتقال است و مشخص نيست اگر استيلي، سياسي و ... که اعضاي هيأت مديره پرسپوليس هستند به راه‌آهن بروند تکليف هيأت مديره سرخ‌پوشان چه خواهد شد و اين سؤال به وجود مي‌آيد که آيا باز هم بايد شاهد تغييرات در هيأت مديره پرسپوليس باشيم يا نه.

در اين ميان اميررضا خادم که صحبت از حمايت او از استيلي و دوستانش براي خريد راه‌آهن شنيده مي‌شود در اين خصوص گفت: مسئولان باشگاه راه‌آهن چند بار به من مراجعه کردند تا با رايزني‌ها مشکل اين باشگاه برطرف شود اما هنوز جمع‌بندي در اين زمينه صورت نگرفته و چيزي مشخص نيست البته من فقط براي راه‌آهن اين کار را نمي‌کنم و بايد بگويم که براي باشگاه ابومسلم هم اين کار را بي‌سر و صدا پيگيري مي‌کنم تا مشکل اين دو باشگاه قديمي و ريشه‌دار برطرف شود اما همانطور که گفتم هنوز چيزي قطعي نشده است.

معاون وزير ورزش و جوانان درباره اينکه گفته مي‌شود شب گذشته توافق نهايي ميان استيلي و دوستانش و مسئولان باشگاه راه‌آهن صورت گرفته و خبر اين توافق به زودي اعلام خواهد شد ادامه داد: من از اين موضوع خبر ندارم و اگر توافقي هم صورت گرفته من از آن بي‌اطلاع هستم البته من با چند گروه براي راه‌آهن و ابومسلم صحبت‌هايي کردم و حتي براي باشگاه ابومسلم از دادگاه رأي خوبي گرفتم تا قبل از تعيين تکليف اين باشگاه، ابومسلمي‌ها از اين وضعيت رها شوند.

خادم در پاسخ به اين سؤال که آيا حضور سياسي و استيلي براي خريد راه‌آهن را تأييد مي‌کند يا نه اظهار داشت: هر چند افراد مختلفي براي خريد راه‌آهن متقاضي هستند مناسب نيست که من نام کسي را تأييد کنم.

وي در مورد اينکه اگر استيلي و سياسي راهي باشگاه راه‌آهن شوند تکليف هيأت مديره پرسپوليس چه خواهد شد و آيا تغييراتي در بين اعضاي هيات مديره اين باشگاه به وجود مي‌آيد يا نه ادامه داد: اين اولين بار است که اين موضوع از طرف شما مطرح مي‌شود و بايد بگويم که چنين چيزي مطرح نيست شما بگذاريد در ابتدا ما ببينيم تکليف اين باشگاه چه مي‌شود و سپس براي اين موضوع تصميم‌گيري کنيم اگر چنين اتفاقي بيفتد بايد فکري براي اين موضوع کرد اما در حال حاضر چنين موضوعي صحت ندارد.

خادم با بيان اينکه بايد تکليف راه‌آهن زودتر مشخص شود گفت: من مسئول باشگاه راه‌آهن نيستم و فقط قرار است به اين باشگاه کمک کنم اما سؤالات شما را وارد مي‌دانم هر چند که مسئول پاسخگويي به آن سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال است.

وي در پايان اظهار داشت: گروههايي که براي خريد پرسپوليس و استقلال به ما مراجعه کرده بودند را به مسئولان باشگاه راه‌آهن وصل کردم تا خودشان به توافق برسند.

اگر خبر خريد راه‌آهن توسط استيلي و سياسي صحت داشته باشد به احتمال فراوان شاهد تغيير در هيأت مديره پرسپوليس خواهيم بود چرا که طبق قوانين استيلي نمي‌تواند هم عضو هيأت مديره پرسپوليس باشد و هم سرمربي راه‌آهن و اين موضوع براي سياسي هم صدق مي‌کند. به نظر مي‌رسد حضور اعضاي هيأت مديره پرسپوليس در راه‌آهن پرسپوليس را در بلاتکليف فرو مي‌برد و اين براي تيم سرخ‌پوش پايتخت نمي‌تواند خبر خوبي باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها