کد خبر: ۲۳۲۵۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۴ تير ۱۳۹۳
انتصاب محمدعلی دریک به عنوان سرپرست جدید معاونت‌ توسعه مدیریت و منابع دانشگاه لرستان درحالی درفضای دانشگاهی کشور صورت می گیرد که نام وی را می توان در نامه‌ای که چندی پیش جمعی از افراد، تحت عنوان اعضای جامعه پزشکی، خطاب به روحانی نوشتند و در آن خواستار آزادی سران فتنه شدند، مشاهده کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محمد علی دریک به عنوان سرپرست جدید معاونت‌ توسعه مدیریت و منابع دانشگاه لرستان منصوب شد. این انتصاب درحالی درفضای دانشگاهی کشور صورت می گیرد که نام محمدعلی دریک را می توان در نامه‌ای که چندی پیش جمعی از افراد، تحت عنوان اعضای جامعه پزشکی، خطاب به روحانی نوشتند و در آن خواستار آزادی سران فتنه شدند، مشاهده کرد.

 

 

 

نامه‌ای که امضاکنندگان به راحتی اتهامات میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی را در رابطه با فتنه سال88، نادیده گرفته اند و اظهار داشته اند که «حصر این افراد نه محصول یک دادرسی عادلانه بوده و نه فرآیند قانونی تشکیل دادگاه صالحه و محاکمه و دفاع را طی کرده است».

 

موضوع نامه‌ای که در آن، محمدعلی دریک و جمعی دیگر از پزشکان، نظام جمهوری اسلامی را متهم به بی قانونی و بی عدالتی کرده اند، به شدت مورد استقبال رسانه های بیگانه قرارگرفت و سایت های معاندی نظیر «کلمه » و«جرس» به بازتاب آن پرداختند. این اولین بار نیست که در دولت روحانی، افراد موثر درفتنه 88 یا افراد حامی آنان به پست و مقام می رسند.

 

 

 

از زمان حضور وزرای پیشنهادی روحانی در صحن مجلس برای گرفتن رای اعتماد، تعدادی از آنان به دلیل منتسب بودن به جریان فتنه از سوی نمایندگان مورد قبول قرار نگرفتند؛ اما این موضوع سبب نشد که افراد وابسته به جریانات سیاسی خاص در محافل دانشگاهی به طورعلنی عکس و پوستر سران فتنه را بلند نکنند و یا احسان مازندرانی، از محکومین و بازداشتی های فتنه، بدون اخذ مجوزهای قانونی حکم مدیرمسئولی روزنامه فرهیختگان که روزنامه ارگان دانشگاه آزاد است، را نگیرد و درقبال تمام این موارد هیچ واکنشی نه از طرف رئیس جمهور و نه از طرف وزرا و اطرافیان دولت مشاهده نشد.

 

سیاسیون، کارشناسان و دلسوزان نظام بارها از اعضای دولت خواسته اند که درباره به کار گرفتن فتنه گران و حامیان فتنه در مناصب دولتی و دانشگاهی به افکار عمومی پاسخگو باشند و روشن کنند که کدام رفتار وعملکرد آنان باعث شده تا عده ای اینطور پرچم حمایت از کسانی که کمتراز 5 سال پیش قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشته اند را علم کنند، دولت و نظام را به بی عدالتی متهم کنند و دولت جدید را چراغ امیدی برای گذشتن از یک خطای نابخشودنی نزد ملت ایران، ببینند، اما گویی که در دولت جدید ارج و قرب کسی که کارنامه سیاه تری در تضاد و عناد با جمهوری اسلامی دارد از باقی افراد بیشتر است که دولت حتی حاضر نیست درباره این موضوع پاسخگو باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
جند الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۳
۰
۰
رییس روابط عمومی دانشگاه که از عوامل مشایی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها