کد خبر: ۲۳۲۶۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۰۴ تير ۱۳۹۳
بوسني با برتري يک بر صفر برابر ايران،‌نيمه نخست را به پايان رساند.

 ديدار ايران و بوسني از گروه F رقابت‌هاي جام جهاني فوتبال برزيل، ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز شد. ديداري که ايران براي صعود نياز به هر سه امتياز آن دارد.

در نيمه نخست اين ديدار بازي متعادلي از سوي دو تيم ارائه شد و با آنکه شاگردان کي‌روش در پانزده دقيقه نخست به بازي دفاعي پرداختند اما در ادامه ايران از فاز دفاعي خارج شد و سعي در ايجاد موقعيت بر روي دروازه حريف کرد. بدشانسي شاگردان کي‌روش مانع از گلزني آنها شد و تيم بوسني با تک گل ژکو توانست پيروز به رختکن برود.

براي ايران در اين ديدار عليرضا حقيقي، پژمان منتظري، مهرداد پولادي، سيد جلال حسيني، اميرحسين صادقي،‌ احسان حاج صفي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعي به ميدان رفتند و براي بوسني آسمير بگوويچ، امير اسپاهيچ، ورساجوويچ، شونيچ، کولاسيناچ، بسيچ، پيانيچ، سوشيچ، ادين ژکو، ايبيسويچ، هجروويچ 11 مردي هستند که بازي خواهند کرد.

ملي‌پوشان ايران از همان ابتدا نشان دادند که اراده‌اي براي پيروزي برابر بوسني دارند و نفوذ احسان حاج صفي در داخل محوطه جريمه بوسني فرصت خوبي را به ايران داد اما اين بازيکن از سوي مدافعان بوسني سرنگون شد تا اين فرصت از دست برود.

در دقيقه دوم اين ديدار بازيکنان بوسني فرصت مناسبي را براي گلزني از دست دادند. يک ارسال بلند براي ژکو با شوت اين بازيکن مشهور همراه شد اما ضربه او از بالاي دروازه ايران راهي اوت شد.

در دقيقه نهم اين ديدار بار ديگر تيم بوسني تلاش کرد با ارسال هوايي به گل برسد. ارسال يک توپ بلند براي ژکو اين بازيکن را در فرصت سرزني قرار داد و او با يک ضربه سر تلاش کرد تيمش را به گل برساند اما واکنش خوب حقيقي مانع از اين اتفاق شد.

بعد از اين فرصت بوسني بازي متعادل شد و دو تيم تلاش زيادي کردند تا بر روي دروازه يکديگر موقعيت‌سازي کنند اما هوشياري مدافعان هر دو تيم مانع از خلق فرصت‌هاي خطرناک شد. تا اينکه در دقيقه 23 ژکو با يک حرکت پا به توپ از پشت محوطه جريمه تيم ملي ايران خودش را در موقعيت شوت‌زني قرار داد و با يک ضربه دقيق دروازه ايران را باز کرد. شوت اين بازيکن با برخورد به ديرک عمودي تيم ملي ايران وارد دروازه شد تا حساب کار يک صفر به سود بوسني شود.

تنها يک دقيقه بعد از گل بوسني بود که ايران مي‌توانست کار را به تساوي بکشاند. کار ترکيبي ملي‌پوشان ايران يک فرصت مناسب را درون محوطه جريمه بوسني براي شجاعي ايجاد کرد اما ضربه اين هافبک ايران با بدشانسي تمام به ديرک افقي خورد و راهي به دروازه بوسني پيدا نکرد.

در ادامه اين ديدار ملي‌پوشان ايران فشار زيادي را روي دروازه بوسني آوردند اما هوشياري مدافعان بوسني باعث شد تا مهاجمان ايران در تله آفسايد قرار بگيرند و به اين ترتيب بازي همچنان يک بر صفر به سود بوسني باقي بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها