کد خبر: ۲۳۲۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
یکی از تورهای ایتالیا، ایتالیا- اسپانیا و مجارستان را انتخاب کنید که برای این تورها یک میلیون و پانصد هزار تومان و بین 1150 تا 1600 یورو باید بپردازید.
به گزارش598 به نقل از برنا، با فرا رسیدن فصل پاییز بازار تبلیغات تور‌های ویژه پاییزی داغ می‌شود و جالب این‌جا است که این تور‌ها هیچ محدودیتی ندارند و بیشتر مکان‌ها و کشورها در این نوع تورها توصیه می‎شوند.

"رسولی" مسوول فروش تورهای خارجی در یکی از آژانس‌های مسافرتی برای فصل پاییز تور‌ تایلند را پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: از الان تا آخر بهمن ماه بهترین فصل برای سفر به تایلند است.برای یک هفته سفر به بانکوک و پاتایا باید بین یک میلیون و 130 تا یک میلیون و 170هزار تومان بپردازید اما مطمئن باشید که بهترین فصل برای سفر به تایلند همین زمان است.

"نوری" مسوول فروش یکی از آژانس‌ها درباره تورهای پاییزی می‌گوید: فصل پاییز برای تورهای اروپایی عالی است و پیشنهاد می‌کنم یکی از تورهای ایتالیا، ایتالیا- اسپانیا و مجارستان را انتخاب کنید که معمولا برای این تورها یک میلیون و پانصد هزار تومان و بین 1150 تا 1600 یورو باید بپردازید.

سفر به برزیل بهترین انتخاب برای فصل پاییز است. این را "شایسته" مسوول تورهای خارجی در یکی از آژانس‌ها می‌گوید و ادامه می‌دهد: هزینه یک هفته اقامت در سه شهر برزیل 5 میلیون و 100هزار تومان است که به نظر انتخاب خیلی خوبی است.

فصل فصل آفریقا است. این را "آذر" مسوول تور‌های آفریقایی دریکی از آژانس‌ها می‌گوید و ادامه می‌دهد: تونس و آفریقای جنوبی بهترین انتخاب برای این فصل است. البته تور افریقا چون با پرواز ترک انجام می‌شود دو گشت رایگان در ترکیه هم دارد. بین 3میلیون و 900 هزار تا 4میلیون تومان هزینه این سفر است.

نکته جالب در برخی از این تور‌ها این است که با توجه به کوتاه بودن زمان موجود تا موعد حرکت و بالطبع اخد ویزا و ...هیچ گونه محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد و حتی برخی از آژانس‌ها ادعا می‌کنند حتی تا چند روز مانده به پرواز هم می توان ثبت‌نام کرد!!

فلاحتی مسوول فروش یکی از آژانس‌ها سفر به لبنان را برای این فصل پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: هوای لبنان در پاییز عالی است و تورهای لبنان از هم 720هزار تومان شروع می‌شود.

تورهای مالزی و امارات هم از تورهای پرطرفداری است که برخی آژانس‌ها پیشنهاد می‌کنند. هزینه سفر به مالزی از یک میلیون و 80هزار تومان و تورهای امارات هم از444 هزار تومان شروع می‌شود.

هرچند که جای تورهای داخلی در میان پیشنهاد مشاوران آژانس‌ها خالی است اما "دیلمی" مشاور یکی از آژانس‌ها تورهای جزیره کیش را پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: به نظر من پاییز بهترین فصل برای سفر به جزیره کیش است و این روزهای هوای جزیره فوق العاده است.نسبت به نوع هتل متفاوت است اما به طور متوسط بین 230 تا 415 هزار تومان است.

هر چند که کمتر افراد فصل پاییز را برای سفر انتخاب می‌کنند اما به نظر می‌رسد با توجه به تعطیلی پنجشنبه مدارس، امسال بازار سفرهای پاییز هم رونق خاصی پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها