کد خبر: ۲۳۳۳۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۰۸ تير ۱۳۹۳

نیلسون – تراکتور؛ نه!

به گزارش 598،در شرایطی برخی سایت‌ها از دیدار مدیربرنامه‌های نیلسون با رسول خطیبی خبر داده‌اند که به نظر می‌رسد تراکتور پس از جدایی محسن فروزان به همان حامد لک قناعت می کند و گلر جدیدی نمی‌گیرد. تراکتوری‌ها البته به احتمال فراوان یک دروازه‌بان برای نیمکت‌نشینی به خدمت می‌گیرند. شاید هم داوود نوشی صوفیانی دوباره به تراکتور برگردد تا ذخیره لک باشد. محمدعلی رمضانی هم که گلر سوم تیم محسوب می‌شود.

حضور ابراهیمی و اقبالی منتفی شد!

از اردوی تراکتور خبر می‌رسد که حضور ناصر ابراهیمی و مسعود اقبالی در این تیم منتفی است و باشگاه شرایط این دو را نپذیرفته است. گفته می‌شود با وجود علاقه خطیبی به حضور این دو مربی پیشکسوت، باشگاه با مبالغ درخواستی و البته مسئله تهیه مسکن برای آنها مخالفت کرده و با این حساب ابراهیمی و اقبالی در کادرفنی تراکتور حضور نخواهند داشت. مدیران تراکتور می‌گویند مجید جلالی برای دستیاران خود حدود 70، 60 میلیون تومان پول در نظر گرفته بود و این پایه قرارداد برای مربیان تراکتور به ثبت رسیده است. به همین دلیل تراکتوری‌ها به دستیاران خطیبی هم مبلغ زیادی نمی‌پردازند. موضوعی که باعث دلخوری ابراهیمی و اقبالی شده است. دیروز شنیدیم رسول با این دو تماس گرفته و از آنها عذرخواهی کرده است.

تراکتورسازی به دنبال جوایز خرید خارجی

مدیران باشگاه تراکتور با جدیت در تلاش هستند مجوز جذب بازیکن خارجی را دریافت کنند. آنها چندین بار با ستاد نیروهای مسلح تماس گرفته‌اند تا بتوانند با استفاده از یک مجوز، جواز جذب بازیکنان خارجی را بگیرند. ستاد نیروهای مسلح تیم‌های نظامی را از استخدام خارجی‌ها منع کرده‌اند و براساس این قانون تراکتور و ملوان حق جذب بازیکن و مربی خارجی ندارند. البته تراکتور به یک دلیل شایسته چنین مجوزی است چرا که این تیم در این فصل هم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده و به همین دلیل باید بتواند با جذب خارجی‌های خوب، توان رقابت با تیم‌های متمول و میلیاردی آسیایی را داشته باشد. به هر حال مسئولان تراکتور که سخت به دنبال جلب رضایت ستاد هستند. مسئولان ورزشی نیروهای مسلح هم باید با درک شرایط حساس تراکتور و برای کمک به موفقیت این تیم محبوب و پرهوادار در آسیا این جواز را صادر کنند.

آلوسی بدنساز تراکتورسازی

پس از آنکه دکتر نیکوخصلت مشغله فراوان را دلیلی برای جدایی از تراکتور خواند و از حضور در این تیم عذرخواهی کرد. رسول، سعیدآلوسی را به عنوان بدنساز جدید تیم به خدمت گرفت. آلوسی سابقه حضور در تیم‌های سپاهان و استقلال را دارد و در مقطعی با حضور در تیم‌ملی یونان زیر نظر اتو ره‌هاگل کار می‌کرد‍. آلوسی از شروع تمرینات تیم در اردوی تهران، همراه سرخپوشان بوده تا آنها را به سطح مطلوب بدنی برساند.

پیشنهاد قهرمان آفریقای جنوبی به کریم جدی است!

در حالی که برخی تلاش کردند خبر پیشنهاد قهرمان لیگ آفریقای جنوبی به کریم انصاری‌فرد را تکذیب کنند سایت خبری ساکرلادوما خبر این پیشنهاد را روی خروجی‌اش قرار داد. براساس این خبر این تیم آفریقایی به دنبال مهاجم جوان تیم‌ملی ایران است. گفته می‌شود این پیشنهاد قبل از حضور کریم مقابل بوسنی در جام‌جهانی به او ارائه شده و مسئولان کیزر چیفس با ارزیابی عملکرد این مهاجم بر پیشنهاد خود اصرار کرده‌اند. باید دید مهاجم فصل قبل تراکتور ادامه حضور در لیگ ایران را رها می‌کند و به قهرمان آفریقای جنوبی می‌پیوندد و یا حالت سوم این است که او منتظر پیشنهاد بهتری می‌ماند. هرچه هست کار تراکتوری‌ها برای حفظ کریم دشوارتر از قبل شده است.

فروزان بهانه گرفت و فسخ کرد!
نمی‌توانم ذخیره لک باشم

محسن فروزان دروازه‌بان پرحاشیه فصل گذشته گسترش که سابقه بازی در تیم سرخ های تبریز را نیز داشت، در آغاز فصل نقل و انتقالات به جمع تراکتورسازان بازگشت و با قرارداد رسمی به این باشگاه پیوست، اما پس از گذشت چند روز، از این تیم جدا شد.

فروزان که به دلیل داشتن پیشنهادهایی از دو تیم استقلال تهران و گسترش، دروازه بان شماره یک بودن در تراکتور را بهانه، و عنوان کرد که نمی تواند ذخیره حامد لک باشد؛ سرانجام پنجشنبه طی جلسه ای که با مسئولان باشگاه داشت، به صورت توافقی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد!

گفتنی است هنوز مقصد بعدی فروزان مشخص نیست؛ اما احتمال دارد با توجه به خروج رحمتی از تیم استقلال تهران، این دروازه بان به جمع آبی پوشان تهرانی بپیوندد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها