کد خبر: ۲۳۳۹۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۱ تير ۱۳۹۳
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش در کشته شدن سه شهرک‌نشین اسرائیلی ربوده شده در شهر الخلیل هیچ نقشی نداشته است.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی اظهار داشت: ما در کشتن سه شهرک‌نشین ربوده شده اسرائیلی در شهر الخلیل (در کرانه باختری) دست نداریم و خواهان متشنج شدن اوضاع نیستم بلکه به توافق آتش بس پایبندیم.

خالد مشعل همچنین از مسئولان ترکیه‌ای خواست تا برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به نوار غزه با فلسطینی‌ها همکاری کنند.

در همین راستا آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌وگویی مطبوعاتی خواهان اجرای عملیات نظامی گسترده در نوار غزه شد.

وی گفت: ما باید ارتباط میان کشته شدن سه شهرک‌نشین اسرائیلی و شلیک موشک‌ها از نوار غزه را درک کنیم.

از سوی دیگر روزنامه عبری زبان معاریو نیز اعلام کرد که حماس و رژیم صهیونیستی از طریق مصر نامه‌هایی را در خصوص تمایل دو طرف برای آرام کردن اوضاع در غزه و کرانه باختری رد و بدل کرده‌اند.

به دنبال پیدا شدن اجساد سه صهیونیست ربوده شده نیروهای رژیم صهیونیستی که حماس را مسول این اقدام می‌دانند، حملات گسترده‌ای را علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه و کرانه باختری آغاز کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها