کد خبر: ۲۳۵۱۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۹ تير ۱۳۹۳
الخاندرو سابیا سر مربی تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی بر هلند و راهیابی به فینال جام جهانی 2014 دیدار برابر هلند را سخت و برابر توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی آرژانتین موفق شد در ضربات پنالتی و با درخشش رومرو،4-2 از سد هلند بگذرد و راهی دیدار فینال شود.

سابیا پس از این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت:"

من به چند دلیل بسیار خوشحالم: بخاطر بازیکنان، کادر فنی، مردم آرژانتین، خانواده ام،فدراسیون فوتبال آرژانتین و برای همه کسانی که مرا تا این جا آورده اند:. ما به دیدار نهایی راه یافته ایم و این یک لحظه تاریخی است. بازی سخت و برابری بود ، احتمالا مستحق تساوی بود، اما من فکر می کنم ما فرصت های بهتری در طول120 دقیقه  داشتیم. ما در پنالتی پیروز شدیم، حتی اگر هم پیروز نمی شدیم باز هم همین حرف ها را می گفتم. من  بابت حرفه ای گری بازیکنانم خوشحال هستم. ما  هرگز امشب دست از برنده شدن برنداشتیم  و بازیکنان من هرچه داشتند،گذاشتند – تا آخرین قطره عرق مبارزه کردند."

سابیا در خصوص دیدار فینال در برابر آلمان که روز یکشنبه برگزار خواهد شد نیز گفت:" اگر چه ما برای ریکاوری یک روز کمتر (از آلمان) زمان داریم و ما امشب 30 دقیقه بیشتر بازی کردیم ، ما با سخت کوشی و تواضع به این مسابقه می رویم. اما ما معتقدیم که می توانیم برنده شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها