کد خبر: ۲۳۵۲۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۹ تير ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: «با علی کریمی صحبت های خوبی انجام شده و قرار است طی روزهای آینده جواب قطعی بدهد.»
بهنام ابوالقاسم پور درباره شرایط فعلی باشگاه راه آهن گفت: «بعد از خرید باشگاه مشغول انجام دادن کارها هستیم که بخش اصلی آن پرداخت بخشی از مطالبات سال گذشته بازیکنان است که بدهی باشگاه کمتر شود. طبق حرف هایی که زده شده قرار است بین 60 تا 70 درصد مبلغ قرارداد سال گذشته پرداخت شود.»

 

سرپرست تیم راه آهن درباره فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات اینگونه توضیح داد: «فرصت برای ما بسیار کم است و به صورت فشرده و سریع مشغول جمع کردن تیمی هستیم که در حد و اندازه های قدمت راه آهن باشد. به غیر از بازیکن هایی که پیش از انتقال از تیم جدا شده بودند بقیه مانده اند و تمرین می کنند. تا به امروز با محمد غلامی قرارداد بسته ایم و با وحید طالب لو به توافق اولیه رسیدیم.»

 

وی افزود: «بر اساس نیازهای حمید استیلی مهره های خوبی جذب خواهند شد تا سال های بدی که راه آهن داشته به فراموشی سپرده شود.»

 

ابوالقاسم پور درباره شرایط پیوستن علی کریمی به این باشگاه گفت: «با علی کریمی صحبت های خوبی انجام شده و قرار است طی روزهای آینده جواب قطعی بدهد.»

 

مهاجم اسبق پرسپولیس برنامه های آماده سازی این تیم پیش از فصل را اینگونه تشریح کرد: «تلاش ما این است که تیم سریع تر بسته شود و بتوانیم اردوی آماده سازی را در خارج از کشور برگزار کنیم در غیر این صورت اردویی یک تا دو هفته ای در یکی از مناطق خوش آب و هوای کشور خواهیم داشت.»

پانا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها