کد خبر: ۲۳۵۲۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۹ تير ۱۳۹۳
باشگاه الاهلي براي هافبک ايراني خود مراسم خداحافظي گرفت. اين احتمال وجود دارد که زندي ديگر نتواند پا به توپ شود. او از احتمال مربيگري در الأهلي خبر داد.

   

به گزارش پایگاه 598،فريدون زندي هافبک سابق تيم ملي فوتبال ايران فصل گذشته در ديدار برابر المعيذر به شدت آسيب ديد و فصل براي او به پايان رسيد.

به نقل از ايسنا، زندي از ناحيه پا دچار شکستگي شد و سران باشگاه الاهلي مجتبي جباري را به عنوان جانشين او انتخاب کردند. به نظر مي‌رسد که آسيب‌ديدگي زندي جدي است و او ديگر نمي‌تواند فوتبال بازي کند.

باشگاه الاهلي براي زندي مراسم خداحافظي برگزار کرد و در اين مراسم سران اين باشگاه قطري از بازيکن ايراني خود تقدير کردند و هدايايي را براي او ترتيب دادند تا نشان دهند که قدردان بازيکن خود هستند و آسيب‌ديدگي باعث نمي شود تا او را فراموش کنند.

در اين مراسم رئيس باشگاه الاهلي به زندي لوح تقديري را اهدا کرد و جايزه‌اي را هم به پاس دو فصل حضورش در الهلي به او داد. زندي هم از برگزارکنندگان اين مراسم تشکر کرد و گفت: از اينکه باشگاه الاهلي مرا فراموش نکرده است بسيار خوشحال هستم. از اين باشگاه به خاطر همه زحماتي که براي من کشيد تشکر مي‌کنم.

زندي درباره احتمال بازگشتش به مستطيل سبز گفت: براي اينکه به مرز آمادگي بدني برسم به يک فصل استراحت نياز دارم. بعد از آن سرنوشتم را مشخص خواهم کرد. اين احتمال وجود دارد که به کادر فني الأهلي اضافه و مربي اين تيم شوم.

شيخ احمد بن حمد آل ثاني رئيس باشگاه الاهلي هم در سخناني از زندي تشکر و قدرداني کرد و براي او شفاي عاجل را آرزو کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها