کد خبر: ۲۳۵۳۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۱۹ تير ۱۳۹۳
مادر شهید علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه ۵۹۸:
در روزهای گذشته همزمان با انتشار مطالب متعددی در شبکه های اجتماعی مبنی بر لزوم حضور مادر شهید علی خلیلی (شهید امر به معروف و نهی از منکر) در برنامه پر مخاطب ماه عسل، تماس های مکرری از سوی بینندگان این برنامه با روابط عمومی ماه عسل مبنی بر تقاضا برای حضور خانواده این شهید بزرگوار در این برنامه صورت گرفت.

به گزارش  پایگاه 598، برنامه "ماه عسل" در این سال های گذشته به عنوان یکی از معدود برنامه های موفق رمضانی رسانه ملی توانسته است مخاطبان فراوانی را به خود جذب و اثر گذاری خوبی را داشته باشد.

در روزهای گذشته همزمان با انتشار مطالب متعددی در شبکه های اجتماعی مبنی بر لزوم حضور مادر شهید علی خلیلی (شهید امر به معروف و نهی از منکر) در برنامه ماه عسل، تماس های مکرری از سوی بینندگان این برنامه با روابط عمومی ماه عسل مبنی بر تقاضا برای حضور خانواده این شهید بزرگوار در این برنامه صورت گرفت.

خبرنگار پایگاه 598 با توجه به انتشار خبرهایی مبنی بر دعوت ماه عسل از مادر شهید علی خلیلی، در گفتگویی تلفنی با این مادر شهید صحت و سقم خبر دعوت از ایشان در برنامه ماه عسل را جویا شد که ایشان در پاسخ بیان داشتند: خیر تا کنون از طرف این برنامه دعوتی برای حضور بنده صورت نگرفته است.

لذا با توجه به پایگاه مردمی مناسب برنامه ماه عسل و همچنین درخواست های مکرر مردم کشورمان از دست اندرکاران این برنامه مبنی بر دعوت از خانواده شهید خلیلی دور از انتظار نیست که مسئولین این برنامه، برنامه ای با تبیین اهمیت جایگاه امر به معروف در جامعه داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها