کد خبر: ۲۳۵۳۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۹ تير ۱۳۹۳
سیدجلال؛
مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: «خیلی منتظر پرسپولیس ماندم و به تمام این تیم‌ها گفته بودم اول باید با پرسپولیس مذاکره کنم اما مسئولان باشگاه مشکلم را حل نکردند تا من هم چنین تصمیمی بگیرم.»
به گزارش 598، به نقل از جام نیوز، اولویتش پرسپولیس است. این جمله همیشه ورد زبانش، حتی نیم‌فصل که از الجیش قطر پیشنهادی نجومی دریافت کرد و حتی حالا که تیم‌های متمول قطری را خواهان خود می‌بیند. علاقه قلبی سیدجلال، تمدید قرارداد با پرسپولیس است اما برای این تمدید قرارداد، شرط و شروطی معقول و منطقی دارد.

 

او از باشگاه پرسپولیس طلب دارد، از فصل گذشته، همان فصلی که سید، بهترین بازیکن پرسپولیس بود. او طلب را می‌خواهد تا برای فصل آینده مذاکره کند. خواسته‌اش آنچنان که مدیران پرسپولیس می‌گویند غیرمنطقی نیست. او برای تمدید قرارداد، همین یک خواسته را دارد. خواسته‌ای که گویا با مخالفت هیات مدیره پرسپولیس روبرو شده و مذاکرات طرفین را به بن بست برده.

 

سیدجلال از شرایط این روزهای خود می‌گوید. از پایان کارش با پرسپولیس تا پیشنهادهایی که به دستش رسیده است.

 

* پس کی می‌خواهی تیم آینده‌ات را انتخاب کنی؟

- همیشه گفته‌ام اولویت من در فوتبال ایران پرسپولیس است و دوست دارم در این تیم بازی کنم. هدفم این است که بمانم و به هوادارانش خدمت کنم اما راستش را بخواهید مشکلاتی وجود دارد که باید حل می‌شد اما تا امروز حل نشده است.

 

* چه مشکلاتی؟

- مشکلات که زیاد است اما نمی‌دانم از کدام شان بگویم. برای رفع مشکلاتم حرف‌هایم را زده‌‌ام اما باشگاه هم همیشه حرف خودش را می‌زند و آن هم به خاطر فشار هیأت مدیره است. هیات مدیره می‌گوید اول قرارداد ببند و بعد پول فصل قبلت را بگیر.

 

* تو چه جوابی به این پیشنهاد داده‌ای؟

- من می‌گویم اول طلب فصل قبلم را بدهید و بعد در مورد فصل جدید توافق کنید. حتی به خاطر هواداران تخفیف هم داده‌ام اما نمی‌دانم چرا این مشکل حل نمی‌شود.

 

* با رحیمی حرف زدی؟

- یکسری مسائل از دست رحیمی خارج است، چون او نشان داده که مدیرعامل توانمندی است اما از رحیمی خواسته‌ام که مشکلات سال گذشته مرا حل کند. ما نباید فراموش کنیم که اگر پارسال تمرکزمان به هم نمی‌خورد قهرمان لیگ برتر بودیم. امیدوارم رحیمی بتواند در پرسپولیس موفق شود، چون او مدیری موفق و توانمند است اما باید دستش باز باشد. اگر همه چیز با برنامه رو به جلو برود و مشکلاتم حل شود با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس هستم. من حتی برای اینکه برخی شبهات از بین برود از طریق مدیر برنامه‌هایم اعلام کردم که بخشی از مبلغ فصل گذشته‌ام را بعد از قرارداد امسال دریافت می‌کنم اما باز هم به من جوابی داده نشد.

 

* اینها را گفته‌ای اما آنها کوتاه نمی‌آیند؟

- واقعا کوتاه نمی‌آیند! من سر در نمی‌آورم که در باشگاه چی به چی است. حتی وقتی که خودم ایران نبودم، برادرم با پرسپولیسی‌ها چند بار جلسه داشت اما تمامی این جلسات بی نتیجه ماند. خودم هم چند بار با مسئولان باشگاه پرسپولیس حرف زده‌ام اما انگار این مشکل من حل نخواهد شد!

 

* درباره این مشکل با علی دایی حرف نزدی؟

- با علی آقا نه.

 

* چرا؟ آیا او نمی‌توانست مشکل را حل کند؟

- نمی‌دانم چه بگویم اما با او صحبتی انجام ندادم.

 

* پس با این تفاسیر باید گفت از پرسپولیس جدا می‌شوی...

- من دوست دارم بمانم. این خواسته قلبی من است که به هواداران پرشمار پرسپولیس خدمت کنم اما انگار برخی از مسوولان، این را نمی‌خواهند. شاید دوست ندارند که بمانم. به همین خاطر و بر خلاف میل باطنی‌ام باید بگویم که با پرسپولیس به بن بست خوردم. امیدوارم هواداران هم از دست من ناراحت نشوند.

 

* شاید پرسپولیسی‌ها فکر می‌کنند که تو با تیم‌های قطری قرارداد بسته‌ای که اینقدر تو را تحت فشار گذاشته‌اند.

- متاسفانه این شایعاتی بود که به راه افتاد و من باید تکذیبش کنم. به هواداران اعلام می‌کنم که با هیچ تیمی توافق و قرارداد امضا نکردم و خیال شان راحت باشد.

 

* کی به پیشنهادهای دیگرت پاسخ می‌دهی؟

- با رخصت از هواداران پرسپولیس، باید بگویم از امروز پیشنهادهایم را بررسی می‌کنم. از چند تیم داخلی و چند تیم خارجی پیشنهاد دارم. خیلی منتظر پرسپولیس ماندم و به تمام این تیم‌ها گفته بودم اول باید با پرسپولیس مذاکره کنم اما مسئولان باشگاه مشکلم را حل نکردند تا من هم چنین تصمیمی بگیرم.

 

* پیشنهادهای داخلی‌ات از کدام تیم‌ها است؟

- در مورد این پیشنهادها؛ فعلا چیزی نگویم بهتر است. فقط بدانید خیلی خوب و فوق‌العاده هستند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها