کد خبر: ۲۳۵۴۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۱ تير ۱۳۹۳
مهاجم پيشين تيم فوتبال تراکتورسازي که فصل آينده پيراهن پيکان را برتن خواهند کرد اعتقاد دارد که سرخپوشان تبريزي با اين شرايط در فصل جديد به توفيقي دست پيدا نخواهند کرد.

 

به گزارش پایگاه 598،سعيد دقيقي ابتدا در خصوص وضعيت پيکان در اردوي ترکيه گفت: ما شرايط خوبي داريم و بعد از تمريناتي که در تهران انجام داديم حالا در ترکيه مراحل آماده‌سازي را ادامه مي‌‌دهيم. در اين اردو چند بازي دوستانه همه انجام مي‌دهيم تا بتوانيم براي شروع ليگ به آمادگي کامل برسيم. پيکان امسال تيم خوبي دارد و اميدوارم نتايج خوبي را کسب کنيم.

وي در ادامه در خصوص جدايي‌اش از تراکتورسازي و شرايط نامناسبي که اين تيم بعد از جدايي ستاره‌هايش پيدا کرده است، تأکيد کرد: من به دلايل شخصي جدا شدم اما بايد بگويم سال گذشته هم با توجه به امکاناتي که داشتيم فقط مي‌‌توانستيم در جام حذفي قهرمان شويم. خدا را شکر که نقش مؤثري در قهرماني تيم تراکتورسازي داشتم ولي با توجه به شرايطي که اين تيم دارد و عدم حمايت از آن، نمي‌‌توان انتظار داشت که تراکتورسازي در فصل جديد نتيجه بگيرد.

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي خاطرنشان کرد: معتقدم تراکتورسازي با اين وضعيت و با اين بي‌توجهي نمي‌‌تواند نتيجه بگيرد و موفقيتي به دست آورد. من براي تراکتورسازي و هوادارانش آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم يک روز دوباره در اين تيم بازي کنم. اميدوارم وعده مديريت باشگاه هم در پرداخت بدهي من عملي شود و آقاي نظمي پاي حرفش بايستد و انصاف را رعايت کند.

دقيقي در پايان در مورد فينال جام جهاني 2014 که يکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد، گفت: من طرفدار آرژانتين هستم و اميدوارم اين تيم قهرمان شود. البته بايد بگويم که آلمان يک تيم فوق‌العاده دارد و احتمالاً آرژانتين با تفکرات دفاعي بازي خواهد کرد. من از بچگي به خاطر مارادونا عاشق آرژانتين شدم و اميدوارم اين تيم قهرمان شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها