کد خبر: ۲۳۵۷۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۲ تير ۱۳۹۳
مهاجم تيم ملي هلند فاش کرد که سرمربي اين تيم به او پيشنهاد داده است که همراه با وي به شياطين سرخ ملحق شود.

 

به گزارش پایگاه 598،آرين روبن پس از پيروزي 3 بر صفر تيم ملي هلند برابر برزيل در ديدار رده‌بندي جام جهاني 2014 اعتراف کرد که لوئيز فن‌خال، سرمربي لاله‌ها به او پيشنهاد داده که همراه با وي به اولدترافورد برود.

با پايان کار هلند در جام جهاني 2014 قرارداد فن‌خال هم با فدراسيون فوتبال اين کشور به پايان رسيد و او به زودي به انگليس سفر مي‌کند تا هدايت منچستريونايتد را برعهده بگيرد. فن‌خال البته دوست دارد که ستاره تيمش در جام جهاني او را در ماموريت بعدي‌اش نيز همراهي کرده و پيراهن من‌يونايتد را به تن کند.

روبن اظهار داشت: فن‌خال گفت که براي من هميشه در تيم او جايي وجود دارد اما من قصد پيوستن به منچستريونايتد را ندارم و اين را به فن‌خال هم گفتم. من از وضعيتم در بايرن مونيخ راضي‌ام اما او گفت که براي من در منچستريونايتد هميشه جايي وجود خواهد داشت.

روبن در ادامه به تمجيد از سرمربي لاله‌ها پرداخت و گفت: فن‌خال بهترين سرمربي است که تاکنون داشته‌ام. ما با يکديگر رابطه بسيار خاصي داريم. او بعد از بازي به من گفت که همراهش به منچستريونايتد بروم اما من اين کار را انجام نخواهد داد. بايرن مونيخ براي من مکان مناسبي است، پس دليلي ندارد که همراه فن‌خال به منچستريونايتد بروم.

روبن در تيم تحت هدايت فن‌خال در جام جهاني 2014 نقش پررنگي ايفا کرد و با سه گل و يک پاس گلي که داشت،‌ در فهرست نامزدهاي کسب توپ طلاي آديداس، جايزه بهترين بازيکن جام بيستم قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها