کد خبر: ۲۳۷۰۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۲۹ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سيدسعيد افجه‌اي پس از جلسه هيات مديره باشگاه استقلال اظهار داشت: قبل از هر چيز شهادت اميرالمومنين را تسليت مي‌گويم و اميدوارم دعاي خير همه مخاطبين اهالي فوتبال از ما و جامعه استقلال دريغ نشود. وظيفه هيات مديره براساس نظم‌گرايي و قانونمداري است که اقدامات لازم را انجام مي‌دهيم و تلاش مي‌کنيم اين امر مستمر باشد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بسيار همدل و يکدل در کنار يکديگر کار مي‌کنيم و همه از تجارب خود بهترين استفاده را انجام مي‌دهند. من به عنوان کوچکترين عضو اين مجموعه در کنار ساير افراد تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم. همه اعضا پيگير مسئوليت‌هايي هستند که به آنها محول شده است.

سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال با اشاره به اينکه اکثريت هواداران از فصل نقل و انتقالات در باشگاه استقلال ابراز رضايت کرده‌اند گفت: آنطور که ما در فضاي مجازي ديديم هواداران نسبت به بستن تيم ابراز رضايت کردند هواداران صاحبان اصلي باشگاه‌ها هستند و اميدوارم که بتوانيم در فصل جديد عملکرد خوبي داشته باشيم. يکسري اختيارات در هيات مديره به بخش‌هاي ديگر واگذار شد مثلا به افشارزاده اين اختيار داده شد تا در فصل نقل و انتقالات براي اينکه زمان از دست نرود خودش فعاليت داشته باشد و او هم بيشتر اين مسائل را به نظري‌جويباري واگذار کرد.

افجه‌اي در مورد جلسه امروز هيات مديره يادآور شد: ما در جلسه امروز دو بحث اصلي را در نظر داشتيم يکي بحث مالي و حقوق باشگاه استقلال در فصل جديد بود که در مورد مسائل مختلف از جمله بحث اسپانسر و مسائل ديگر صحبت کرديم به تناوب هم از افرادي که به آنها اين مسائل مربوط مي‌شد دعوت کرديم تا در جلسه حاضر شوند حال بايد مطالعات بيشتري صورت بگيرد تا مصوبات نهايي انجام بگيرد.

وي افزود: بحث ديگر در مورد وضعيت بيمه استقلال بود که مي‌دانيد مدتي بلاتکليف بود. ما مي‌خواهيم به اين مسئله نظم بدهيم و تکليف آن را مشخص کنيم تا طرفداران بتوانند از بيمه استقلال که شامل همه موارد است استفاده کنند. همچنين من گزارشي از اردوي ترکيه به اعضاي هيات مديره ارائه کردم. ما 10 روز در ترکيه اردو زديم، شخصا اردوهاي زيادي را ديده‌ام به نظرم بهترين اردوي تاريخ استقلال بود اما اين نظر من است هرچند که در مجموع يکي از بهترين اردوهاي ممکن برگزار شد دليل آن هم اين بود که صددرصد تمرکز بازيکنان به تمرينات بود و به هيچ‌عنوان حاشيه‌اي وجود نداشت. بازيکنان جمعا در اين 10 روز 2، 3 ساعت بيرون رفتند و انگيزه‌اي هم براي بيرون رفتن نداشتند.

وي يادآور شد: از 8 تيمي که در ترکيه اردو زده بودند تنها ما در داخل استانبول حضور داشتيم که در هتل 5 ستاره اسکان داشتيم، اين هتل شرايط بسيار خوبي داشت و 5 وعده غذا مي‌داد و کساني هم که روزه مي‌گرفتند مشکلي نداشتند زيرا افطاري و سحري هم سرو مي‌کرد. ما دو بازي تدارکاتي خوب هم در آنجا انجام داديم و نقاط ضعف و قوتمان به خوبي نمايان شد.

سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال با تشکر از کساني که براي سفر استقلال به ترکيه اقدامات لازم را انجام دادند گفت: از آقاي مرتضايي‌فر سرکنسولگر استانبول کمال تشکر را دارم که همکاري‌هاي لازم را با ما انجام دادند. او علاوه بر تامين ويزاي ما براي مراسم شب قدر هم زحمت زيادي انجام داد همچنين از حجت‌الاسلام شاهمرادي تشکر مي‌کنم که صحبت‌هايش خيلي مفيد بود و بازيکنان با تمرکز بالايي به صحبت‌هاي او گوش مي‌دادند و از آقاي فيض‌اللهي که ميزباني خوبي داشت تقدير و تشکر مي‌کنم.

وي با اشاره به خداحافظي علي کريمي از دنياي فوتبال تصريح کرد: کريمي اسطوره فوتبال ايران بود و واقعا از زحمات او تشکر مي‌کنم اين صحبت من است که البته از طرف باشگاه نماينده‌ام و ان‌شاءالله نظر آنها هم همين است.

وي در مورد اينکه چه زماني رقم قرارداد بازيکنان استقلال به صورت شفاف اعلام خواهد شد گفت: اين موضوع بايد پس از حسابرسي مورد تاييد نهايي قرار گيرد و در چارچوب مقررات سازمان ليگ در آينده‌اي نزديک ما اين کار را انجام خواهيم داد.

افجه‌اي در مورد اختلافاتي که بين تيموريان و اعضاي باشگاه به موجود آمده گفت: هم ما و هم هواداران دوست داريم که تيموريان در استقلال بماند البته انتظار هواداران و اعضاي هيات مديره بيش از چيزي است که مطرح مي‌شود. بعيد مي‌دانم که او مسائلي را در مورد شرط و شروط گذاشته باشد. او از بزرگان و بازيکنان تاثيرگذار استقلال است، ما هم ضوابطي داريم به هيچ‌وجه شرط و شروط را نمي‌پسنديم بعيد مي‌دانم که او هم مشکلي داشته باشد تعهداتي نسبت به بدهي‌هاي گذشته وجود دارد که طبيعتا بايد پرداخت شود اما قولي براي زمان پرداخت آن داده نشده است. دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وي در مورد اينکه آيا باشگاه استقلال سقف بودجه را رعايت کرده عنوان کرد: ما دقيقا در چارچوب مسائلي که سازمان ليگ مطرح کرده اقدام کرديم البته با شروع ليگ ما مي‌توانيم درآمدزايي‌هايي داشته باشيم که اگر اين موضوع در قالب بحث قانوني صورت بگيرد و بتوان به صورت شفاف آن را اعلام کنيم اين موضوع افزايش خواهد داشت.

سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر اينکه آيا بين صاحب‌پناه و افشارزاده اختلافي به وجود آمده گفت: به هيچ‌عنوان اين موضوع صحت ندارد. به نظر من بحثي که مطرح مي‌شود برخي از اصحاب رسانه آن را بزرگ مي‌کنند واقعا همدلي در باشگاه وجود دارد و هيچ اختلاف نظري مطرح نيست.

وي در مورد اينکه بدهي باشگاه استقلال چقدر است گفت: اين مسئله متفاوت است زيرا بايد اثبات شود اما آن چيزي که از نظر ما اثبات شده 57، 58 ميليارد است که البته بايد در مجمع مورد بررسي قرار گيرد. 15 ميليارد هم بدهي‌هايي است که اظهار شده است اما هنوز اثبات نشده است. تلاش ما اين است که بدهي‌هاي گذشته را پرداخت کنيم و سياست اين است که هيچ بدهي‌اي اضافه نشود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها