کد خبر: ۲۳۷۳۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۳۰ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، محرم کاپیتان سپاهان است و هنوز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده و کریم انصاری‌فرد آقای گل فصل گذشته لیگ‌برتر هنوز در مورد عقد قرارداد با یک تیم جدید به جمع بندی نرسیده است. 

 

انصاری‌فرد که تیم هایی مثل استقلال و تراکتورسازی به شدت خواستار او هستند فعلا همه در انتظار تصمیم خود نگه داشته و چه بسا امروز با هیچ تیمی قرارداد نبندند و عملا بر خبر لژیونر شدن خود صحه بگذارد.

 

در عین حال باید از محرم نویدکیا هم نوشت که با وجود ارسال لیست سپاهان در هیات فوتبال اصفهان هنوز نامش در لیست زردها نیست. نکته جالب در مورد هر دو این بازیکن این است که تماشاگران هر دو تیم در روز گذشته مدیران هر دو باشگاه را با شعار «باید باشه» خطاب قرار دادند.

 

تراکتوری ها در تمرین و سپاهانی ها در حاشیه اولین تمرین سپاهان در این شهر؛ برای رسیدن به نتیجه قطعی درباره این دو بازیکن کمتر از 9 ساعت زمان باقی است، اگر این دو امشب با این باشگاه های ایرانی به توافق نرسیدند دو راه بیشتر ندارند یا به خارج از کشور بروند یا از هفته دوم لیگ به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدی ملحق بشوند. کریم انصاری‌فرد سال گذشته هم در دقیقا در همین شرایط کار خود را پیش برد و با از دست دادن بازی اول به تراکتور پیوست. ترجیح این بازیکن حضور در یک تیم خارجی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها