کد خبر: ۲۳۷۷۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۳۸     ۳۱ تير ۱۳۹۳
تمرین امروز پرسپولیس تحت‌الشعاع خداحافظی کریمی پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس مرور کارهای تاکتیکی با توپ را در دستور کار خود قرار دادند.

 

هادی نوروزی به دلیل به دنیا آمدن دومین فرزندش و رضا فروزانی در تمرین امروز بعد از ظهر غایب بودند.

 

اما سوژه تمرین امروز حضور هواداران کریمی بود. گروه اولی که پس از حضور مقابل درفشی‌فر توسط پلیس متفرق شدند بعد از دقایقی مقابل درفشی‌فر را ترک کردند اما گروه دوم پس از یک ساعت آمدند و با محمد پنجعلی رودر رو شدند. پنجعلی نیز دقایقی با این هواداران در مورد کریمی و دلیل خداحافظی‌اش به گفت‌وگو پرداخت البته هواداران معتقد بودند کریمی باید مقابل چشم آنها از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

مهدی دغاغله مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند امروز هم به فیزیوتراپی پرداخت.

 

پورشه طلایی سوشا مکانی در تمرین امروز بسیار چشم‌نواز بود تا حدی که هواداران معتقد بودند پورشه‌سواران تا الان کمک خاصی به پرسپولیس نکرده‌اند.

 

رضا حقیقی که در تمرین صبح غایب بود بعداز ظهر در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد.

 

علی دایی امروز با لباس سراپا سبز در تمرین حضور داشت و دقایقی برای بازیکنان در مورد نحوه تمرینات تا بازی با نفت گفت‌وگو کرد.

 

مقام چهارمی تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی سوژه اصلی بازیکنان در تمرین امروز بود.

 

پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز حفظ توپ و پرسینیگ، سانتر از جناحین و ضربه به دروازه و شوت‌زنی را در دستور کار خود قرار دادند.

 

برخی هواداران قصد داشتند پلاکاردهایی که با خود آورده بودند مقابل درفشی‌فر باز کنند اما با حضور نیروی انتظامی، این کار را نکردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها