کد خبر: ۲۳۷۷۵۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ادعای وکیل کشتی‌گیران این باشگاه مبنی بر توقیف اموال پرسپولیس، اظهار کرد: این دوستان ادعایی دارند که ما در حال بررسی آن هستیم. پرونده‌ کشتی‌گیران قبل از حضور ما در باشگاه به جریان افتاده و موضوعی است که از مدیریت قبلی بر جای مانده است.

او ادامه داد: آنها بر اساس یک ادعا از باشگاه شکایت کرده‌اند و می‌گویند رویانیان قولی به آنها داده که عمل نکرده و با وعده‌های او به دردسر افتاده‌اند. ان‌شاءالله این موضوع را ختم به خیر می‌کنیم.

سیاسی درباره جدایی برخی ملی‌پوشان این تیم از جمله سید جلال حسینی، خلعتبری و جدایی احتمالی پولادی گفت: هواداران نگران نباشند. پرسپولیس تیمی است که با رفتن یک یا دو بازیکن دچار مشکل نمی‌شود. در طول سال‌های گذشته صدها بازیکن به پرسپولیس آمده‌اند و رفته‌اند، اما این تیم است که می‌ماند. در عرض یکی، دو روز آینده تیم بسته می‌شود و من به هواداران قول می‌دهم که امسال تیم خوبی را در زمین خواهند دید.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این که گفته می‌شود مسئولان این باشگاه از رعایت نکردن قوانین نقل و انتقالات از سوی چند باشگاه ناراحت هستند، به ایسنا گفت: ما یک باشگاه دولتی هستیم و نمی‌توانیم هر طور که خواستیم خرج کنیم. ورودی و خروجی ما مشخص است. این که باشگاه‌هایی مثل سپاهان از این قواعد تبعیت می‌کنند یا نه موضوعی است که ما اطلاعی از آن نداریم و پیگیری هم نمی‌کنیم. به هر حال سازمان لیگ برای همه باشگاه‌ها سقف بودجه گذاشته و ما در کنار این بدهی‌های متعددی هم داریم.

او تاکید کرد: ما از نظر کلی به این مسائل توجهی نمی‌کنیم. هر باشگاهی هر طور که می‌خواهد در نقل و انتقالات رفتار کند. در آخر این پرسپولیس است که قهرمان می‌شود. ما امسال تیم بسیار خوبی داریم و هواداران مطمئن باشند که با رعایت قوانین به بهترین نتایج می‌رسیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری به پرسپولیس اضافه می‌شود؟ گفت: به دنبال مدافع میانی تیم ملی کاستاریکا هستیم و تکلیف او در یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها