کد خبر: ۲۳۸۰۳۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مهدي تاج در جمع داوران و کمک داوران اظهار داشت: مسائل داوري دو بعد دارد يک بعد آن به زمين مسابقه و اتفاقاتي که در آن رخ مي دهد و بعد ديگر آن اتفاقاتي است که بيرون از بازي مي افتد. اتفاقاتي که در جريان مسابقه مي افتد و يک تيم بازنده و تيم ديگر برنده مي شود، به داوري باز نمي گردد اما عملکردي که داور در آن ديدار از خود به ثبت مي گذارد بي شک اعتراضاتي را در بر دارد که هيچ فايده اي ندارد. در جام جهاني شاهد بوديم که داور يک پنالتي براي ايران نگرفت. چه اتفاقي افتاد؟ آيا چرخه داوري ايستاد و يا ديگر شاهد اشتباهات داوري نبوديم؟ معتقدم اشتباهات داوري جزئي از بازي است.

وي ادامه داد: بايد از اين قشر زحمت کش حمايت کرد و شرايط را به گونه اي فراهم کنيم که شاهد برگزاري مسابقات به بهترين نحو آن هم با قضاوت مطلوب داوران باشيم. خوشبختانه با تشکيل کميته اخلاق در فدراسيون فوتبال حاشيه هاي داوري از بين خواهد رفت و اميدوارم از اين پس ديگر داور و يا تيمي از روند برگزاري مسابقه و يا حواشي برگرفته از پيکارهاي ليگ با مشکل مواجه نشود.

تاج درباره هزينه هايي که باشگاهها براي برگزاري مسابقات صرف مي کنند گفت: باشگاهها همان هزينه هايي که براي تيم خود صرف مي کنند بايد براي داوران نيز هزينه کنند. اين نباشد که بازيکنان و کادر تيم ها در شرايط و اسکان خوبي قرار داشته باشند و داوران را در وضعيت نامطلوبي قرار دهند. ضمن اينکه تا کنون تمام هزينه هاي مربوط به بخش داوري از سوي سازمان ليگ پرداخته شده و هيچ کسري دراين باره وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها