کد خبر: ۲۳۸۱۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
بازیگر سریال "مدینه": این مجموعه برایم تجربه خوبی بود چون کار با کارگردانی که متخصص سریال‌سازی است را تجربه کردم
به گزارش پایگاه 598، مهرداد صدیقیان بازیگر جوانی که ماه رمضان با سریال مناسبتی "مدینه" روی آنتن رفته درباره ویژگیهای کار با سیروس مقدم در این سریال طی گفتگویی به خبرنگار «نسیم»، گفت: به هر حال وقتی با یک کارگردان کارکشته روبرو هستی خیلی بهتر میتوانی نواقصت را ترمیم و بر نقاط قوت ات تمرکز کرده و آنها را رشد دهی.

این بازیگر افزود: سریال "مدینه" برای من تجربه خوبی بود بدین لحاظ که توانستم کار با کارگردانی که متخصص سریال سازی در تلویزیون است را تجربه کنم.

صدیقیان درباره تفاوتهای کار در سینما و تلویزیون نیز گفت: بوده اند کارگردانانی که از سینما به تلویزیون آمده و بخاطر عدم شناخت کافی از این مدیوم نتوانسته اند موفق شوند. تلویزیون متخصص خودش را میخواهد یعنی کارگردانی که نبض مخاطبان تلویزیون در دستش باشد.

این  بازیگر سریال ماه رمضان شبکه یک تأکید داشت: از آن طرف برای ما بازیگران هم فشردگی کار در تلویزوین است که بیشتر جلب توجه میکند یعنی با کمترین فاصله تا ضبط روی آنتن میروی و این مزیت وجود دارد که با توجه به واکنش مخاطب، بتوان تا حدودی کار را اصلاح کرد.

صدیقیان درباره کاراکترش در "مدینه" گفت: بهمن جوانی است درست شبیه به بسیاری از جوانان روزگار ما. یعنی جوانی که هرچند سعی دارد یک سری اصول را رعایت کند اما شور و شوق جوانی باعث میشود بعضا کارهایی را انجام دهد که منطقی به نظر نمیرسد.

صدیقیان که یک کار سینمایی به نام "ناخواسته" را هم آماده اکران دارد درباره کارهای سینمایی امسالش نیز گفت: یک فیلم سینمایی به نام "به تهران خوش آمدید" را دارم که سال قبل نسخه کاملش به جشنواره نرسید و احتمال دارد امسال در جشنواره رونمایی شود. "ناخواسته" را هم در انتظار اکران دارم که خودم آن را کاری نسبتا خوب می دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها