کد خبر: ۲۳۸۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۲۸ مهر ۱۳۹۰
رئیس ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت از پیدا شدن تعدادی از ساک‌های گم شده زائران ایرانی حاضر در مدینه منوره خبر داد و گفت: تعداد دیگری از این ساک‌ها نیز به‌زودی پیدا می‌شوند.

به گزارش مهر، حسن سقایی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروز پنجشنبه اوج حضور زائران ایرانی در مدینه منوره است. هم اکنون ۲۶ هزار و ۴۷۳ زائر ایرانی در قالب ۱۶۶ کاروان در این شهر حضور دارند.

وی در پاسخ به پرسش مهر درباره گم شدن ساک‌های تعدادی از زائران ایرانی در مدینه منوره اظهارداشت: تعداد از این ساک‌ها پیدا شده‌اند و تعدادی دیگر نیز به زودی پیدا می‌شوند.

سقایی تصریح کرد: پس از بازدید نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی از اقامتگاه‌های زائران ایرانی در مدینه منوره، برای رفع مشکلات مطرح شده در این بازدیدها در محل تشکیل جلسه داده و دستورات لازم را صادر می‌کنیم.

رئیس ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت برخی اخبار مبنی بر دستگیری موقت برخی زائران ایرانی توسط پلیس مدینه منوره را رد نکرد و گفت: این نگه‌داشت‌ها چند مورد بوده ولی بلافاصله آزاد شده‌اند. وی تاکید کرد: هم اکنون هیچ زائر ایرانی در زندان در عربستان سعودی به سر نمی‌برد.

سقایی در پایان گفت: تاکنون پروازهای زائران ایرانی با تاخیرهای چندانی مواجه نبوده و وضعیت راضی کننده بوده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها