کد خبر: ۲۳۸۶۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،پس از اينکه در انتهاي فصل گذشته قرارداد ويکتور والدس، سنگربان ملي‌‎پوش بارسلونا با کاتالان‌ها به پايان رسيد و تأکيد کرد قصد دارد تا چالشي جديد را تجربه کن ويکتور والدسد عنوان شد وي براي پيوستن به موناکو با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيده است ولي با مصدوميتي که در انتهاي فصل گذشته براي والدس به وجود آمد او شانس حضور در اين تيم فرانسوي را از دست داد، چرا که در تست پزشکي باشگاه موناکو نتوانست حدنصاب لازم را کسب کند.

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونيا با انتشار گزارشي مدعي شد بايرن مونيخ به والدس پيشنهاد همکاري داده است. ظاهراً پپ گوارديولا تمايل دارد تا شاگرد پيشين خود را به عنوان ذخيره مانوئل نوير در بايرن داشته باشد. بازي زير نظر گوارديولا مي‌تواند والدس را براي حضور در جمع باواريايي‌ها ترغيب کند ولي بايد ديد اين خبر تا چه حد صحت دارد و اصلاً مسئولان بايرن مونيخ علاقه‌اي به جذب دروازه‌باني که اخيراً اصلاً بازي نکرده است دارند يا خير.

والدس در سنين نوجواني از تيم تنه‌ريف به بارسلونا پيوست و 12 فصل در تيم اول کاتالان‌ها بازي کرد. او در اين مدت شش قهرماني در لاليگا، سه قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، دو قهرماني در جام حذفي اسپانيا، دو قهرماني در سوپرجام اروپا و دو قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان کسب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها