کد خبر: ۲۳۹۱۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،صادق رئيسي ‌کيا پس از جلسه مزايده فروش باشگاه راه‌آهن به نمايندگان دادستان گفت: طبق آگهي‌ که روز گذشته در روزنامه همشهري منتشر شده بود امروز از ساعت 14:00 در محل شرکت سورينت قشم مزايده‌اي در مورد فروش باشگاه راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش ايسنا، وي درباره نتايج اين مزايده نيز گفت: مزايده برنده‌اي نداشت. امروز تنها خريدار آقاي بهنام ابوالقاسم‌پور بودند که به نمايندگي از آقاي استيلي در اين جلسه شرکت داشتند و پيشنهاد خود را مبني بر خريد به مبلغ 8 ميليارد و 110 ميليون تومان ارائه کردند اما به خاطر اينکه قيمت کارشناسي‌اي که دادستاني اعلام کرده بود 12 ميليارد تومان بود در نتيجه مزايده هيچ برنده‌اي نداشت.

رئيسي‌کيا در پاسخ به خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه تکليف مالکيت باشگاه چه خواهد شد، گفت: مالکيت باشگاه در حال حاضر در اختيار قوه قضائيه است و آقاي استيلي نيز تنها به عنوان سرمربي در کنار ما خواهند بود.

وي ادامه داد: قرار بر اين شده آقاي استيلي ديگر هيچ هزينه‌اي را براي باشگاه انجام ندهد.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن تصريح کرد: قرار است امشب از سوي دادستاني برنامه‌اي براي پرداخت هزينه‌ها به من ارائه شود تا هزينه‌هاي جاري باشگاه از سوي دادستاني پرداخت شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: قرار است امروز جلسه‌اي با آقاي استيلي برگزار کنم و نتايج اين جلسه را خدمتشان ارائه دهم تا در مورد آينده تصميم‌گيري کنند. آقاي استيلي ديگر مالک باشگاه راه‌آهن نيستند و قرار است درباره‌ي پرداخت هزينه‌هايي که ايشان انجام داده‌اند با دادستاني جلسه‌اي بگذارد و صحبت کن.د البته بايد بگويم از ابتدا نيز قرار نبود آقاي استيلي براي اين باشگاه هزينه‌اي را انجام دهد اما با توجه به اينکه خودشان خواستند بازيکنان را در تيم نگه دارند هزينه‌هايي را براي باشگاه انجام دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها