کد خبر: ۲۳۹۱۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سايت سازمان ليگ، متن کامل اين بيانيه بشرح ذيل است:

1- با توجه به حساسيت جامعه و نهادهاي ذيربط از جمله وزارت محترم ورزش و جوانان، فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ، سازمان محترم بازرسي و مجلس محترم شوراي اسلامي مبني بر ايجاد ساز و کار لازم جهت جلوگيري از روند افزايش بي‌رويه دستمزدهاي ورزشکاران و مربيان و کادر باشگاه‌هاي فوتبال، آئين‌نامه تعيين سقف بودجه براي باشگاه‌ها تنظيم، تصويب و ابلاغ شده و همه دست‌اندرکاران و مسئولان مربوطه موظف به اجراي آن شدند.

2- کنفدراسيون فوتبال آسيا AFC و فيفا نيز براي جلوگيري از افزايش هزينه‌هاي بي‌رويه و انفجار دستمزدها و نيز به دليل بروز مشکلات اقتصادي عديده و بدهي‌هاي انباشته شده براي باشگاه‌ها، طي مقررات ابلاغي بر تعيين سقف بودجه تاکيد و مصرانه پيگيري مي‌کند.

3- در روزهاي اخير جرياني به منظور تخطئه اين اقدام قانوني و فني با ايجاد شک و ترديد مکرر و اشکالات احتمالي موضوع را به چالش کشانده و اصل اقدامات صورت گرفته در راستاي سازماندهي دستمزدها و بودجه باشگاه‌ها را مورد هدف قرار داد که هيئت رئيسه سازمان ليگ مجددا ًضمن تاکيد بر مصوبه قبلي که به تصويب هيئت رئيسه فدراسيون و به تائيد وزارت محترم ورزش و جوانان نيز رسيده طي مصوبه‌اي ضمن تاکيد بر راستي آزمايي قراردادها و بودجه اعلام شده باشگاه‌ها فهرستي از اقدامات و جرايم بازدارنده را جهت افراد مسئول و باشگاه‌هايي که احتمالاً مرتکب تخلف شده‌اند. به شرح ذيل مصوب و قاطعانه در اجراي آن اهتمام دارد.

4- راستي‌آزمايي قراردادها و بودجه باشگاه‌ها توسط کميته نقل و انتقالات، کميته نظارت و بازرسي-صيانت از سلامت ليگ و نهادهاي نظارتي مرتبط

5- تعيين ميزان و نحوه تخلف

6- اخطار کتبي براي اصلاح قراردادها و بودجه ظرف مدت يک هفته

7- در صورت هرگونه تخلف معرفي به نهادهاي نظارتي جهت برخورد با هيئت مديره و مديرعامل

8- جلوگيري از هرگونه نقل و انتقال باشگاه در طول فصل (بازيکن داخلي و خارجي)

9- اعمال مقررات و جريمه مالي از طريق مبادي ذيصلاح

10- رد صلاحيت جهت ادامه فعاليت مديرعامل و رئيس و اعضاء هيئت مديره

11- تجديد نظر در صدور مجوز فعاليت باشگاه در ليگ حرفه‌اي

بدينوسيله از همه دلسوزان فوتبال کشور که مشتاق فوتبالي کيفي و باشگاه‌هاي توانمند و به دور از بدهکاري‌هاي انباشته و مشکلات اجرايي هستند به ويژه جامعه دلسوز مطبوعات و رسانه ها استدعا دارد در راستاي مساعدت به موفقيت اين اقدام همراهي لازم را معمول کنند و هرگونه اطلاعات مربوط به تخلفات احتمالي را از طريق Email: Email_nezarat و يا ارسال نامه به آدرس: خيابان ملاصدرا-خيابان شيخ بهايي-ضلع غربي ميدان شيخ بهايي-پلاک26. کدپستي: 1993-864713 سازمان ليگ فوتبال ايران با شماره تلفن 88055632 اطلاع رساني کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها