کد خبر: ۲۳۹۲۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

در فاصله ی 48 ساعت تا آغاز دیدار استقلال و راه آهن، وضعیت این مسابقه هنوز مشخص نیست و احتمال برگزار نشدن این دیدار وجود دارد. به گزارش آی اسپورت روز گذشته مناقصه ی باشگاه راه آهن برگزار شد که تنها شرکت کننده ی این مناقصه حمید استیلی بود، اما پیشنهاد استیلی 4 میلیارد کمتر از قیمتی بود که دادسرا روی تیم راه آهن گذاشته بود و همین باعث شد این مناقصه بدون نتیجه به پایان برسد و از همین رو اگر دادگستری اجازه ندهد راه آهن نمی تواند در دیدار با استقلال به میدان برود.

غلامرضا بهروان هم در ایندر فاصله ی 48 ساعت تا آغاز دیدار استقلال و راه آهن، وضعیت این مسابقه هنوز مشخص نیست و احتمال برگزار نشدن این دیدار وجود دارد. به گزارش آی اسپورت روز گذشته مناقصه ی باشگاه راه آهن برگزار شد که تنها شرکت کننده ی این مناقصه حمید استیلی بود، اما پیشنهاد استیلی 4 میلیارد کمتر از قیمتی بود که دادسرا روی تیم راه آهن گذاشته بود و همین باعث شد این مناقصه بدون نتیجه به پایان برسد و از همین رو اگر دادگستری اجازه ندهد راه آهن نمی تواند در دیدار با استقلال به میدان برود.

غلامرضا بهروان هم در این خصوص گفت: امیدواریم که مشکل راه‌آهن حل شود و بتواند به مسابقات بازگردد، ما بر اساس برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم لیگ را آغاز خواهیم کرد، امیدوارم مسئولان دادستانی هم همکاری لازم را انجام دهند. این موضوع تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد؛ اگر دادستانی جلوی این تیم را بگیرد راه‌آهن نمی‌تواند در لیگ حاضر شود.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم دادستانی در این قضیه کوتاه خواهد آمد  یا  در روز اول مسابقات یک دیدار با تعطیلی مواجه خواهد شد؟!  خصوص گفت: امیدواریم که مشکل راه‌آهن حل شود و بتواند به مسابقات بازگردد، ما بر اساس برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم لیگ را آغاز خواهیم کرد، امیدوارم مسئولان دادستانی هم همکاری لازم را انجام دهند. این موضوع تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد؛ اگر دادستانی جلوی این تیم را بگیرد راه‌آهن نمی‌تواند در لیگ حاضر شود.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم دادستانی در این قضیه کوتاه خواهد آمد  یا  در روز اول مسابقات یک دیدار با تعطیلی مواجه خواهد شد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها