کد خبر: ۲۳۹۴۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
رئیس پلیس راهور کشور از مسافران خواست زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، سردار مومنی افزود: برای جلوگیری ازکاهش بار ترافیکی افراد سفرهای بازگشت خود را در امروز، فردا و شنبه مدیریت کنند و زمان حرکت را به غروب جمعه موکول نکنند.



وی همچنین گفت: افرادی که می توانند ، شنبه را روز بازگشت خود تعیین کنند.



سردار مومنی با اشاره به  افزایش بی سابقه سفرها در تعطیلات عید فطر گفت: فقط در روز عید سعید فطر رفت وآمد در جاده های کشور 14 درصد بیشتر از تردد در ایام  نوروز بود.



رئیس پلیس راهور کشور گفت: 20 درصد سفرها در این تعطیلات در  استانهای مازندران و البرز بود.



وی افزود: گیلان، خراسان رضوی، قم و فارس دیگر استان های پرتردد کشور بودند.



سردار مومنی همچنین از کاهش  چشمگیر تصادفات در کشور در تعطیلات عید سعید فطر  خبر داد و گفت: علت این امر کاهش سرعت متوسط وحجم بالای ترافیک در این مدت بود.



رئیس پلیس راهور کشور با اشاره  به این  که جاده های شمالی به عنوان یک معبر درون شهری محسوب می شوند و همیشه  شلوغ وپر ترافیک هستند از مسئولان و مجلس خواست با اختصاص منابع مالی جاده های هراز و چالوس  را ایمن و آزادراه شمال را تکمیل کنند.


وی گفت : حدود 25 میلیون نفر در مناطق شمالی و جنوبی  رشته کوه البرز زندگی می کنند که به دلیل فراهم نبودن شرایط بزرگراهی در این مناطق در روزهای  تعطیل  مشکلاتی برای ساکنان  منطقه ایجاد می شود.

 

همچنین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جاده کندوان از مرزن آباد به کرج از ساعت 9 صبح فردا جمعه تا ساعت3 بامداد شنبه  یک طرفه است.



سرهنگ محمد نژاد افزود : در محور هراز هم تردد انواع کامیون  از ساعت 6 صبح امروز تا 6 بامداد یکشنبه ممنوع است.



وی  افزود: محور هراز از آب اسک  به رودهن  از ساعت 11 فردا  تا ساعت 3 بامداد شنبه  یکطرفه است.



رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع تریلر هم در جاده  سوادکوه از ساعت 6 بامداد امروز تا روز یکشنبه ممنوع است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها