کد خبر: ۲۳۹۹۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
از ابتدای سال جاری تمام اپراتورهای تلفن همراه تغییراتی در تعرفه‌های خود داشته‌اند و این پرسش مطرح می‌شود که با تعرفه‌های جدید خدمات کدام اپراتور مقرون به صرفه‌تر است؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، همراه اول از اردیبهشت امسال تعرفه‌های خود را تغییر داده که البته این تغییرات تنها به تماس‌ها مربوط بوده و قیمت پیامک‌های آن تغییری نکرده است.

در حال حاضر در سیمکارت‌های دائمی همراه اول هر پیامک فارسی 89 ریال و هر پیامک لاتین 222 ریال قیمت دارد. پیام‌های چندرسانه‌ای (mms) این سیمکارت‌ها هم تا سقف 300 کیلوبایت مجاز بوده و هزینه آن 500 ریال است.

در میان سیمکارت‌های اعتباری نیز هر پیامک فارسی 106 ریال و هر پیامک انگلیسی 264 ریال هزینه به دنبال دارد. همچنین برای هر پیام چندرسانه‌ای نیز در سیمکارت‌های اعتباری همراه اول به ازای هر 50 کیلوبایت 500 ریال هزینه حساب شده و امکان ارسال mms  تا سقف 100 کیلوبایت مجاز است.

در ایرانسل در سیمکارت‌های دائمی هر پیامک فارسی 89 ریال و هر پیامک لاتین 160 ریال حساب می‌شود. پیامک چندرسانه‌ای نیز در این سیمکارت‌ها 320 ریال قیمت دارد. اما در سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل که بخش عمده‌ای از سیمکارت‌های اپراتور دوم را تشکیل می‌دهند به‌تازگی قیمت‌ها تغییر کرده و نرخ ارسال هر پیامک فارسی و لاتین به ترتیب به 105 و 199 ریال رسیده است. هزینه ارسال پیام چندرسانه‌ای نیز دراین سیمکارت‌ها 199 ریال است. رایتل که آن هم به تازگی در تعرفه‌های خود تغییراتی ایجاد کرده در حال حاضر در سیمکارت‌های دائمی خود هزینه هر پیامک فارسی و لاتین را به ترتیب 89 و 220 ریال اعمال می‌کند و برای ارسال هر پیام چندرسانه‌ای نیز تعرفه‌ای400 ریالی به ازای 300 کیلوبایت در نظر گرفته است.

در سیمکارت‌های اعتباری اپراتور سوم هر پیام فارسی و لاتین به ترتیب 89 و 220 ریال اعمال می‌شود و هزینه پیام چندرسانه‌ای این سیمکارت‌ها نیز همانند سیمکارت‌های دائمی رایتل است. سیمکارت‌ دیتای رایتل نیز برای هر پیامک فارسی و لاتین به ترتیب 89 و 220 ریال هزینه به دنبال دارد. مشترکان تالیا نیز پبرای هر پیامک فارسی و لاتین ملزم به پرداخت 160 ریال هزینه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها