کد خبر: ۲۴۰۵۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،منچستریونایتد فصل گذشته با دیوید مویس نتایج کابوس واری را کسب کرد. کسب این نتایج ضعیف باعث شد تا مسئولان منچستریونایتد او را از کار برکنار کنند و لوئیس فان خال هلندی را به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب کردند تا این مربی هلندی بتواند منچستر را به دوران اوج باز گرداند.

لوئیس فان خال در سال اول حضور خود می‌خواهد تغییر و تحولات زیادی در منچستریونایتد بدهد. تاکنون سه مدافع اصلی این تیم یعنی ریو فردیناند، پاتریس اورا و نمانیا ویدیچ این تیم را ترک کردند و به نظر می‌رسد خروجی‌های منچستریونایتد به این سه بازیکن ختم نمی‌شود.

روزنامه‌ "مترو” انگلیس خبر داد فهرست خروجی‌های منچستریونایتد مشخص شده است و قرار است پنج بازیکن دیگر از فهرست فان خال برای فصل جدید کنار برود. مروان فلاینی، شین جی کاگاوا، نانی، ولیفرد زاها و اندرسون پنج بازیکن منچستریونایتد هستند که در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته‌اند .

لوئیس فان خال البته پس از قهرمانی در تورنمنت "گینس” آمریکا عنوان کرد نمی‌خواهد فهرست خروجی های منچستر را رسانه‌ای کند، اما اکنون رسانه‌های انگلیسی این فهرست را منتشر کردند تا مشخص شود چه بازیکنانی از جمع شیاطین سرخ جدا می‌شوند. از بین این بازیکنان مروان فلاینی مدنظر باشگاه ناپولی ایتالیا قرار گرفته و حتی رسانه‌های ایتالیایی از توافق قطعی بین ناپولی و این بازیکن بلژیکی خبر دادند.

همچنین به نظر می‌رسد شین جی کاگاوا ، ها‌فبک ژاپنی منچستریونایتد نیز به زودی به بوندسلیگا باز گردد. ستاره سابق بوروسیادورتموند از چند تیم بوندسلیگایی پیشنهاد دارد.

منچستریونایتد در هفته‌ اول لیگ برتر انگلیس شنبه 25 مرداد ماه در ورزشگاه اولدترافورد برابر سوآنزی به میدان می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها